يکشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۰ ۱۳:۲۲
۰
مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه فدس نیروی زمینی سپاه:

عزم راسخ نیروهای انقلاب در حوزه تولید محتوای مجازی ستودنی است

حجت الاسلام رضایی گفت: عزم راسخ نیروهای انقلاب در حوزه تولید محتوای مجازی ستودنی است‌.
عزم راسخ نیروهای انقلاب در حوزه تولید محتوای مجازی ستودنی است
به گزارش پهره به نقل از روابط عمومی رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج سیستان و بلوچستتان؛ حجت الاسلام رضایی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه فدس نیروی زمینی سپاه در آیین اختتامیه مرحله استانی سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بیان کرد: انسان باید فرزند زمان خودش باشد و نسبت به آن شناخت کافی پیدا کند، همچنین باید در صدد اصلاح خودش باشد، در دام دشمن و نفس گرفتار نشود و درد و درمان خود را بشناسد.

وی ادامه داد: شرایط ما بسیار خاص و ویژه است، در برهه ای حساس از تاریخ قرار گرفته ایم که کوچکترین غفلت و اهمال کاری سرنوشت امت اسلام را تغییر می دهد.

رضایی با تاکید بر لزوم بصیرت افزایی، تصریح کرد: در واقع فضای مجازی با همه ابعاد زندگی ما ارتباط دارد به گونه ای که باید گفت حقیقی ترین حوزه جامعه است، علاوه بر استفاده از فرصت های این فضا باید نسبت به تهدیدهای دشمن آگاه باشیم.

وی با تاکید بر این که فضای مجازی جبهه ای است که دشمن روی ما باز کرده و آتش پر حجمی در آن می ریزد، گفت: نیروهای انقلابی به ویژه سازمان فضای مجازی بسیج این استان با همت بلند و عزمی راسخ در این حوزه حضور دارند و فعالیت می کنند که جای تقدیر دارد.

انتهای پیام/
کد مطلب: 428938
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *