شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ ۱۰:۳۲
۰
فرماندار ویژه زابل:

طوفان مدارس سیستان را غیرحضوری کرد و ساعات کاری ادارات را کاهش داد

عباسعلی ارجمندی گفت: امروز و فردا مدارس حوزه سیستان برابر مصوبه ستاد مدیریت بحران استان و مجموعه فرمانداران حوزه سیستان به صورت غیرحضوری و مجازی برگزار می شود و از ساعت ۱۱ امروز هم کاهش ساعت اداری تا پایان وقت اداری اعمال می شود.
طوفان مدارس سیستان را غیرحضوری کرد و ساعات کاری ادارات را کاهش داد
به گزارش پهره عباسعلی ارجمندی، فرماندار ویژه زابل در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: با توجه به وقوع طوفان گرد و غبار در منطقه سیستان همه دستگاه های امدادی و خدماتی آماده باش و در حال خدمت رسانی هستند.

وی افزود: امروز و فردا مدارس حوزه سیستان برابر مصوبه ستاد مدیریت بحران استان و مجموعه فرمانداران حوزه سیستان به صورت غیرحضوری و مجازی برگزار می شود و تعطیل هستند.

این مقام مسئول تصریح کرد: از ساعت ۱۱ امروز هم بر اساس تصمیم روسای ستاد مدیریت بحران شهرستان های سیستان کاهش ساعت اداری تا پایان وقت اداری اعمال می شود.

فرماندار ویژه زابل عنوان کرد: شدت این طوفان امروز و فردا در منطقه سیستان است و بر اساس پیش بینی های اداره کل هواشناسی استان سرعت این طوفان ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت پیش بینی شده است.

ارجمندی اظهار کرد: سیستان و بلوچستان از شمال تا جنوب درگیر طوفان گرد و غبار و طوفان حاره ای شاهین است و فرمانداران حوزه سیستان هم روز گذشته در جلسه ستاد مدیریت بحران استان حضور داشتند و موضوعات لازم در خصوص خدمات دستگاه های خدمات رسان ابلاغ شده تا بیمارستان ها و هلال احمر و دستگاه های خدمات رسان در حالت آماده باش باشند.

انتهای پیام/ 
کد مطلب: 428757
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *