يکشنبه ۴ مهر ۱۴۰۰ ۰۹:۲۸
۰
یک کارشناس سیاسی مطرح کرد؛

ایران قوی و ما مقتدریم درس مهم دفاع مقدس

محمد جواد سجادی گفت: ایران قوی و ما مقتدریم درس مهم دفاع مقدس است.
ایران قوی و ما مقتدریم درس مهم دفاع مقدس
محمد جواد سجای، کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: هفته دفاع مقدس یکی از بهترین دوره های نظام مقدس است و ما امروز بعد از گذشت چندین سال اثرات و ثمرات آن رشادت ها و جان فشانی ها را مشاهده می کنیم.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس ملت ایران از شوق و ذوق و شورحسینی و عاشورایی برخوردار بودند و حتی با شروع هفته دفاع مقدس ترس و هراس در دل دشمنان نطامی اسلامی افکنده می شود.

وی عنوان کرد: ایران کشوری مقتدر و با عزت بوده و پیشرفت و تکنولوژی هر روزه نیروهای مسلح و نخبگان را شاهد هستیم.

وی خاطرنشان کرد: سربازان دفاع مقدس با نثار خون خود و ایثار، حیات تازه ای به ارزش های اسلامی بخشیدند و این ارزش ها همواره باید حفظ شود.

سجادی عنوان کرد: جهان غرب با سلاح های پیشرفته و شیمیایی علیه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس ایران اسلامی، ننگ ابدی را بر پیشانی لیبرال دموکراسی غرب برای همیشه حک کرده است.

وی گفت:: اکنون با گذشت چندین سال از دفاع مقدس، وظیفه نسل جوان در مقابل خون شهدا و حفظ ارزش های اسلامی و معنوی این سال ها، سنگین تر شده است.

وی بیان کرد: فرهنگ شهادت و ایثار، رمز اصلی پیروزی رزمندگان اسلام بود که برای انتقال این فرهنگ ، مسئولین ذیربط باید کارهای جدی تری انجام دهند. 

این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: ایران قوی درس بزرگ دفاع مقدس بوده و آشکارا ثابت کرد احساس ضعف، دشمن را به دست اندازی و زیاده خواهی تشویق می کند و قدرت عامل بازدارنده است و درسی که در هر زمان و در هر موضوع دیگری نیز اگر تکرار شود نتیجه همان خواهد بود.

انتهای پیام/
کد مطلب: 428736
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *