مدیر امور آب و فاضلاب بمپور؛

پرداخت به موقع قبوض آب زمینه خدمت رسانی بهتر به شهروندان را فراهم می کند/ اتمام اصلاح عملیات بهبود وضعیت ۵۰۰ متر شبکه آبرسانی روستای ملک‌آباد

1 شهريور 1400 ساعت 8:15

علیرضا بهشتی گفت: عملیات اصلاح ۵۰۰ متر از شبکه آبرسانی روستای ملک‌آباد شهرستان بمپور به اتمام رسید.


علیرضا بهشتی، مدیر امور آب و فاضلاب بمپور در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: عملیات اصلاح شبکه ورودی روستای ملک آباد این شهرستان به طول ۵۰۰ متر جهت بهبود وضعیت آب روستای مذکور به اتمام رسید.

وی افزود: طی این عملیات لوله آزبست قدیمی از مدار خارج و ۵۰۰ متر لوله پلی اتیلن اجرا شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: هدف رفع انسداد شبکه ورودی آب روستا ملک آباد بمپور بوده است که این پروژه در مدت زمان 48 ساعت به اتمام رسید.

بهشتی از مردم خواست جهت تسریع در سرعت بخشیدن به انجام پروژه ها و آبرسانی به روستاهای شهرستان بمپور، قبض آب خود را به موقع پرداخت کنند تا شرکت آب و فاضلاب این منطقه بتواند پروژه های آبرسانی را در زمان مقرر شده به اتمام برساند.

وی با بیان اینکه صرفه‌ جویی در مصرف آب به معنای کم‌ مصرف کردن یا مصرف نکردن نیست، بلکه به معنای درست مصرف کردن از این نعمت الهی بوده، عنوان کرد: با توجه به شیوع کرونا و ضرورت مقابله و پیشگیری از انتقال آن، آب یکی از اساسی‌ترین نیازها محسوب می‌شود، که حیات کلیه انسان‌ها و موجودات کره خاکی به آن وابسته است.

بهشتی اضافه کرد: با توجه به محدودیت منابع تولید آب، کلیه شهروندان نسبت به کاهش مصرف آن اقدام کرده و از شست و شوهای غیرضروری جدا خودداری کنند تا شهروندان برای مصارف ضروری خود دچار کمبود نشوند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 428574

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/428574/پرداخت-موقع-قبوض-آب-زمینه-خدمت-رسانی-بهتر-شهروندان-فراهم-می-کند-اتمام-اصلاح-عملیات-بهبود-وضعیت-۵۰۰-متر-شبکه-آبرسانی-روستای-ملک-آباد

پهره
  https://www.pahreh.ir