يکشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۰ ۰۹:۲۱
۱
فرمانده حوزه مقاومت بسیج بیت المقدس شهری سپاه ایرانشهر؛

۲۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع شد/دهه ولایت و امامت بهترین فرصت زمانی دستگیری از نیازمندان

مصطفی بزمانی از توزیع ۲۰۰ پدس غذای گرم در دهه ولایت و امامت به همت بسیجیان حوزه مقاومت بسیج حوزه بیت المقدس سپاه ایرانشهر خبر داد.
۲۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع شد/دهه ولایت و امامت بهترین فرصت زمانی دستگیری از نیازمندان
مصطفی بزمانی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج بیت المقدس شهری سپاه شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره گفت: یکی از فعالیت های فرهنگی بسیجیان در دهه امامت و ولایت شناسایی نیازمندان بوده و از زمان ورود ویروس منحوس کرونا به کشور، بسیج خدمت رسانی به مردم را نسبت به سابق دو چندان کرده، از توزیع ماسک، مواد ضدعفونی کننده و اعزام گروه های جهادی گرفته تا توزیع غذای گرم و بسته های معشیتی که در برنامه کاری آنان قرار گرفته است.

وی با اشاره به این که در جهت حفظ سلامت شهروندان تمام نکات و برنامه های دنبال شده با رعایت نکات بهداشتی در این ایام بوده است، افزود: در پی فرمایش مقام معظم رهبری در سال گذشته مبنی بر مواسات و همدلی و کمک مومنانه به خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا، رزمایشی تحت عنوان کمک مومنانه نیز آغاز شده و همچنان این رزمایش در ایام و مناسبت های مختلف ادامه دارد.

وی تصریح کرد: در شهرستان ایرانشهر نیز خیران و بسیجیان حوزه مقاومت بیت المقدس شهری با پخت غذای گرم، توزیع بسته‌های غذایی به فرامین رهبری لبیک گفتند.

وی اضافه کرد: تمامی مراحل طبخ و بسته بندی غذا با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی انجام شده است.

بزمانی عنوان کرد: در این ایام تکرار ناشدنی از سال، بسیار زیبا است که با کمک به نیازمندان لحظات زیباتری را رقم بزنیم و با تمرین کمک به آنان، تلاش برای افزایش آرامش در زندگی را تمرین و با دوری از روزمرگی‌ها و بی‌تفاوتی‌ها، توجه به این قشر را افزایش دهیم.

انتهای پیام/
کد مطلب: 428519
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *