چهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ ۰۹:۳۰
۰
رئیس پلیس فتای سیستان و بلوچستان خبر داد؛

دستگیری عامل انتشار کلیپ غیر واقعی هجوم مردم به یک مرغداری در نیکشهر

حسن کیخا از از شناسایی و دستگیری عامل انتشار کلیپ با محتوای غیر واقعی حمله شهروندان به یک مرغداری در فضای مجازی خبر داد و گفت: متهم توسط پلیس فتای نیکشهر دستگیر شد.
دستگیری عامل انتشار کلیپ غیر واقعی هجوم مردم به یک مرغداری در نیکشهر
به گزارش پهره به نقل از عصرهامون؛ در روز های اخیر فیلمی در فضای مجازی منتشر و اعلام شد که در پی افزایش قیمت مرغ و کمبود آن تعدادی از شهروندان در  نیکشهر به یک مرغداری هجوم برده اند، در حالی که طبق گفته مسئولان این کلیپ که از سوی معاندان انتشار یافت، در اصل مربوط به فروش مرغ زنده در یکی از مراکز عرضه این شهرستان بوده و حین فروش و تحویل مرغ به مردم بی‌نظمی در فروشگاه مربوطه صورت گرفته است.

حسن کیخا، رئیس پلیس فتای سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار ما در این باره بیان کرد: با اقدامات فنی صورت گرفته و هماهنگی قضائی با دادستان نیکشهر موضوع شناسایی و دستگیری عامل انتشار کلیپی با محتوای غیر واقعی حمله شهروندان این شهرستان به یک مرغداری در فضای مجازی، در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی با بیان این که فرد مورد نظر امروز دستگیر و به اتهام تشویش اذهان عمومی به مرجع قضایی معرفی شد، افزود: یکی از اولویت های پلیس، ارتقای امنیت روانی جامعه است، بنابراین افرادی که به هر ترتیب بخواهند این امنیت را به مخاطره بیندازند، به طور قطع با برخورد جدی پلیس مواجه خواهند شد و تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

رئیس پلیس فتا سیستان و بلوچستان با اشاره به گفته ها و اظهارات صاحب مرغداری در کلیپ منتشر شده در فضای مجازی خاطرنشان کرد: ماجرای شلوغی ارتباطی به سرقت مرغ نداشت و افراد با پرداخت وجه اقدام به خریداری مرغ از محل ذکر شده کرده بودند.

انتهای پیام/
کد مطلب: 428013
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *