چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ ۰۸:۱۰
۰
یک کارشناس مذهبی عنوان کرد:

پاسداری، وظیفه ای همگانی/ پاسداران زینت زمامداران و عزت دین در راه های امنیت هستند

حجت الاسلام و المسلمین رضا صمدی فرد گفت: ایثار و فداکاری برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلام و دستاوردهای و اصول آن، آرمانی است که پاسدار با درس آموزی از حماسه حسینی، آن را خواسته اصلی خود قرار داده است.
پاسداری، وظیفه ای همگانی/ پاسداران زینت زمامداران و عزت دین در راه های امنیت هستند
حجت‌الاسلام و المسلمین رضا صمدی فرد، کارشناس مذهبی در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: در حقیقت سوم شعبان به نام روز پاسدار روز تحقق پاسداری از اسلام، حقیقت و مکتب الهی و زمان تولد بزرگ پاسداری که با خون خود و فرزندان و یارانش، اسلام و مکتب را زنده کرد.

وی افزود: مکتبی که نزدیک بود با کج روی های تفاله جاهلیت همراه با شعارهای کفرآمیز، کم رنگ شود و البته اراده خدای بزرگ بر آن بوده که اسلام رهایی بخش و قرآن هدایت گر را جاوید نگه دارد.

این کارشناس مذهبی تصریح کرد: جوانان مبارز، متعهد و انقلابی کشورمان پس از سقوط رژیم پهلوی برای حفظ و تداوم نهضت الهی، انسجام می یافتند تا از انقلاب و دستاوردهای آن در برابر دشمنان پاسداری کنند، پس بنابراین از همان ابتدای پیروزی انقلاب، هسته ها و گروه های امنیتی ـ نظامی حافظ انقلاب تشکیل شد.

وی اضافه کرد: جوانان انقلابی ما با همین تشکیلات و با عنایت به این کلام امام راحل فرمودند: «همه ما و ملت باید پاسدار باشیم»، به طور خود جوش، از این نظام نوپا پاسداری کردند.

پاسداران، خار چشم دشمنان

حجت الاسلام والمسلمین رضا صمدی فرد خاطرنشان کرد: پاسدار بودن آرمان بزرگ و مقدسی که این آرمان ها، حفظ و نگهبانی از نظام و حکومتی بوده که براساس اسلام ناب محمدی برپا شده و مدعی تحقق آن در جهان امروزی و البته دامنه آن، تا حکومت عدل جهانی امام عصر(عج) نیز گسترده شده است.

وی اذعان کرد: ایثار و فداکاری برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلام و دستاوردهای و اصول آن، آرمانی است که پاسدار با درس آموزی از حماسه حسینی، آن را خواسته اصلی خود قرار داده است.

وی عنوان کرد: از ویژگی های برجسته پاسدار واقعی، اعتقاد و التزام قلبی و عملی به ولایت مطلقه فقیه است واین که آنان مطیع محض ولی امر انقلاب اسلامی و امام و رهبر خویش هستند‌.

این کارشناس مذهبی تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با آرمان و هدفی مقدس، به اضافه نیروی انسانی مخلص، آگاه، فداکار، معتقد و متعهد به مبانی اسلام و مکتب ولایت و نیز بهره گیری از سال ها تجربه، تخصص، دانش و بینش، امروزه به صورت مجموعه ای است که انقلاب و نظام ما را چون دژی نفوذناپذیر در برگرفته و از هر خطر و توطئه ای مصونیت می بخشد.

پاسدار، خار چشم دشمنان

وی گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی و شکل گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی دشمنان انقلاب، تاب تحمل این تحول عظیم را نداشتند، بنابراین از همان ابتدای پیروزی نهضت، دشمنی های آن ها ظهور و بروز پیدا کرد و در این بین، پاسداران انقلاب اسلامی در نوک پیکان این حمله ظالمانه قرار گرفتند.

انتهای پیام/
کد مطلب: 427954
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *