چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ ۱۲:۰۷
۰
مدیر عامل شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان مطرح کرد:

اعتبار 447 میلیاردی برای شهرک سازی در سیستان و بلوچستان

علیرضا راشکی گفت: مبلغ 447 میلیارد ریال در سال جاری برای شهرک سازی در سیستان و بلوچستان هزینه شده است.
اعتبار 447 میلیاردی برای شهرک سازی در سیستان و بلوچستان
به گزارش پهره علیرضا راشکی مدیر عامل شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با زاهدنیوز، بیان کرد:  مبلغ 447 میلیارد ریال در سال جاری برای شهرک سازی در سیستان و بلوچستان هزینه شده است که از محل اعتبارات داخلی، استانی و ملی تامین شده است، این در حالی است که این مبلغ در سال 98 به میزان 239میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و داخلی بود و در سال جاری شاهد حدود دو برابر شدن این مبلغ هستیم.

وی افزود: در این راستا تعداد 70 فقره قرارداد اجرایی با شرکت های پیمانکاری به صورت مناقصه عمومی و مابقی به صورت استعلام قیمت عمومی در سامانه تدارکات دولت انجام شده که مهمترین پروژه های شهرک سازی شامل آسفالت شهرک های زاهدان کارگاهی کامبوزیا رامشار نصرت آباد کنارک و چابهار ،ساخت مجتمع های کارگاهی در شهرک کارگاهی زاهدان است.

وی خاطرنشان کرد: زیرسازی و عملیات خاکی شهرکهای کنارک چابهار زاهدان و پل شهرک زاهدان تامین گاز شهرک صنعتی کارگاهی و کامبوزیا و ایجاد شبکه گاز رامشار و بنجار و خاش و تامین اعتبار و شروع عملیات راه دسترسی جدید شهرک صنعتی کامبوزیا زاهدان از دیگر پروژه های اجرا شده است.

رییس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان ادامه داد: تامین آب و حفر و تجهیز چاه ناحیه صنعتی نصرت آباد،اخذ مجوز حفر چاه جدید شهرک صنعتی زاهدان با تخصیص 12 لیتر برثانیه ، ساخت نیروگاه های خورشیدی شهرک های زاهدان و کنارک از اقدامات انجام شده در سیستان و بلوچستان در سال جاری است.

وی اذعان کرد: شبکه های برق و روشنایی در شهرک های زاهدان چابهار کنارک ایرانشهر زابلی،تفاهم نامه تامین فیبر نوری ناحیه صنعتی زابلی با شرکت مخابرات استان، بهره برداری و تامین تجهیزات مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی کنارک از دیگر اقدامات انجام شده در سطح شهرکها و نواحی صنعتی سیستان و بلوچستان محسوب می شود.

 راشکی گفت: انشعابات فاضلاب شهرک های صنعتی زاهدان و ایرانشهر،جدول گذاری و محوطه سازی شهرک های زاهدان کارگاهی کامبوزیا نیکشهر و نصرت آباد، تکمیل و تجهیز ساختمان و آزمایشگاه خوشه کسب و کار شیلات شهرک صنعتی کنارک و تکمیل و تعمیرات ساختمان کسب و کار شهرک صنعتی زاهدان نیز در کنار سایر اقدامات انجام شد.

انتهای پیام/
کد مطلب: 427912
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *