سه شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹ ۰۹:۳۰
۰
به مناسبت روز ملی هوای پاک انجام شد؛

همایش پیاده روی و پاکسازی ساحل در چابهار

به مناسبت گرامیداشت روز ملی هوای پاک همایش پیاده روی و پاکسازی ساحل در چابهار برگزار شد.
همایش پیاده روی و پاکسازی ساحل در چابهار
به گزارش پهره وحید پورمردان مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: این روز امسال "روز هوای پاک، تعهد مسئولان، مشارکت مردم" از سوی سازمان حفاظت محیط زیست نامگذاری شده که نشانگر لازمه مشارکت مردم و مسئولان برای حفظ محیط زیست است.

وی ادامه داد: از اینرو اداره حفاظت محیط زیست چابهار از مسئولان شهرستانی و مردم این شهرستان برای شرکت در همایش پیاده روی و پاکسازی ساحل دعوت کرد که مردم و مسئولان با شور و نشاط وصف ناپذیر در این همایش حضور پیدا کردند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان افزود: مردم و مسئولان در روز ملی هوای پاک ضمن نشان دادن مشارکت آگاهانه برای پاکسازی ساحل از همه توان خود استفاده کردند و ما در پایان شاهد یک ساحل بدون زباله بودیم و در پایان همایش نیز با اهدای جوایز  از شرکت کنندگان تقدیر شد.

پورمردان هدف از اعلام روز ملی هوای پاک را ایجاد حساسیت در بین اقشار مختلف جامعه دانست و ادامه داد: از آنجا که کلید اصلی کاهش آلودگی هوا، مشارکت مردمی و افزایش هماهنگی بین بخشی است این روز می تواند عامل مهمی در ایجاد این مشارکت و هماهنگی بین بخشی باشد.


انتهای پیام/
کد مطلب: 427697
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *