دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۹ ۱۰:۲۴
۰
در دیدار قهرمانان المپیک و جهان فرمانده سپاه مطرح شد؛

شهید سلیمانی؛ اسطوره مرام و پهلوانی/ ورزشکاران سفیران وحدت هستند

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: ورزشکاران از دل مردم و سفیران وحدت هستند.
شهید سلیمانی؛ اسطوره مرام و پهلوانی/ ورزشکاران سفیران وحدت هستند
به گزارش پهره به نقل از عصرهامون؛ تعدادی از قهرمانان المپیک و جهان در سفر به سیستان و بلوچستان که به منظور انجام کارهای خیر خواهانه انجام شد، با فرمانده و جانشین سپاه سلمان استان دیدار کردند. 

سردار احمد شفاهی، فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در این دیدار که با حضور حسین اوجاقی، قهرمان جهان و نائب رئیس فدراسیون ووشو، کوروش باقری، قهرمان جهان و سرمربی اسبق تیم ملی وزنه برداری، پهلوان محمد محمودی، قهرمان جهان و سرمربی تیم ملی کشتی  ناشنوایان و محسن محمد سیفی، قهرمان چندین دوره  ووشو جهان و مسئول تربیت بدنی سپاه سلمان برگزار شد گفت: ورزشکاران به عنوان سفیران وحدت  محسوب می شوند.

وی سیستان وبلوچستان را با مردمی مهمان نواز، قانع و ولایت مدار معرفی کرد و ادامه داد:  ورزشکاران و قهرمانان  از دل مردم هستند و مردم آنها را دوست دارند، تختی الگوی ورزشکاران است، چراکه مرام و معرفت را در اولویت می دانست و مدال برایش مطرح نبود.

نام آوران ایران در این دیدار، گفتند: شهید سلیمانی  در کنار مردم بود و ما ورزشکاران سردار دلها را تختی زمانه جدید می دانیم، این شهید بزرگوار برای همه مردم بود و متعلق به یک گروه خاص نبود.

آن ها امام علی (ع) و ائمه اطهار (ع) الگوی خود اعلام کردند و افزود: به منظور انجام کارهای فرهنگی و کمک به ورزشکاران استان آماده و در تلاش هستیم تا با کمک سپاه سلمان خدمات خیرخواهانه در عرصه های ورزشی یا فرهنگی انجام دهیم.

 قهرمانان ملی در این دیدار از خاطرات سردار سلیمانی گفتند و این شهید بزرگ را اسطوره مرام و پهلوانی دانستند.

گفتنی است، عباس شیبک، رئیس هیات ووشو سیستان و بلوچستان، اکبر سراوانی و محمدرافع  قهرمان ووشو  این خطه قهرمانان ملی را همراهی کردند.

انتهای پیام/ 
کد مطلب: 427577