سه شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۹ ۱۰:۲۶
۰
شهردار بندر چابهار:

عملیات پاکسازی و نظافت چابهار به شیوه مکانیزه انجام می شود/ ارتقاء سلامت شهروندان و بهبود خدمات شهری دستاورد مهم این طرح

محمدیونس حقانی با اشاره به نظافت شهری به عنوان یکی از مهمترین وظایف حوزه خدمات گفت: تمامی معابر اصلی سطح شهر به صورت مکانیزه و با استفاده از ماشین آلات صنعتی رفت و روب می شوند.
عملیات پاکسازی و نظافت چابهار به شیوه مکانیزه انجام می شود/ ارتقاء سلامت شهروندان و بهبود خدمات شهری دستاورد مهم این طرح
به گزارش پهره به نقل از عصرهامون، محمدیونس حقانی؛ شهرداری بندر چابهار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران بیان کرد: طرح پاکسازی و نظافت معابر اصلی شهر چابهار به طور کاملا مکانیزه به وسیله دستگاه های مجهز و پیشرفته انجام می شود.
 
وی افزود: هدف از اجرای این طرح زیباسازی شهر به بهترین شیوه و با سرعت عمل بالا است تا در کمترین زمان ممکن علاوه بر نظافت اصولی، به سلامت شهروندان توجه ویژه ای شود.
 
این مقام مسئول تصریح کرد: پاکسازی و نظافت معابر شهر به شیوه مکانیزه در کاهش هزینه های شهرداری موثر است و با صرفه جویی در این بخش می توانیم در زمینه ایجاد فضای سبز و زیباسازی اقدامات بهتری انجام دهیم.
 
وی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا نظافت و پاکسازی معابر یک امر مهم و ضروری است چون مستقیما با سلامت شهروندان در ارتباط می باشد و در صورت سهل انگاری عواقب جبران ناپذیری به همراه دارد.
 
حقانی اظهار کرد: برای داشتن شهری پاکیزه و زیبا علاوه بر فعاليت کارگران خدمات شهري، با بکارگيري ماشين جاروب مکانيزه تمامي معابر اصلي و بلوارهاي اين نواحي هفتگي پاکسازی و نظافت مي شود.
 
وی ادامه داد: به منظور تامین بهداشت محیط و ارتقاء سلامت شهروندان، با توجه به حجم بالای تردد خودروها، ماشین آلات و وجود کارگاه ها و صنایع مختلف در چابهار، ماشین های مکانیزه سهم قابل توجهی در افزایش نظافت و پاکسازی ایفا می کنند.
 
شهردار چابهار ضمن تأکيد بر لزوم بهبود و ارتقاء امور خدمات شهري در سطح شهر، فراهم آوردن محيط مناسب و زيباي زندگي شهري براي شهروندان را مستلزم مشارکت آنها در ارتقاء کيفيت عملکرد شهرداری عنوان و خاطر نشان کرد: شهروندان باید با نيروهاي خدماتي جهت نظافت محلات و مهم تر از آن پاکيزه نگه داشتن محيط بعد از نظافت همکاري و مشارکت داشته باشند تا راهگشاي اکثر مشکلات شهر از جمله نظافت باشد.

انتهای پیام/
 
کد مطلب: 427438
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *