رئیس مرکز بهداشت شهرستان بمپور:

طرح "شهید قاسم سلیمانی"با هدف شکستن زنجیره انتقال ویروس کرونا اجرایی می شود

12 آذر 1399 ساعت 9:16

عزیز الله امیریان گفت: طرح شهید حاج قاسم سلیمانی به منظور مدیریت و کنترل اپیدمی کرونا ویروس در شهرستان بمپوز آغاز شده است.


عزیز الله امیریان، رئیس مرکز بهداشت شهرستان بمپور در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: مدت زمانی است که همزمان با سایر نقاط دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر، طرح بزرگ حاج قاسم سلیمانی در این منطقه با جدیت در حال اجرا و پیگیری است.

وی در تکمیل مطلب فوق، افزود: طرح مذکور یک طرح مدیریتی در کنترل اپیدمی کووید_۱۹ است که به با بهره گیری از توان و استعداد همکاری های برون بخشی حوزه سلامت و با همکاری سایر سازمان ها و نهادها به صورت محله و خانواده محور اجرایی می شود.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بمپور ادامه داد: در این طرح هر خانه یک پایگاه فعال سلامت و مزین به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی خواهد شد.

وی تصریح کرد: کارگاه آموزشی طرح بزرگ حاج قاسم سلیمانی جهت همکاران پزشک و ماما در سطح مراکز تابعه شهرستان بمپور برگزار شده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: طرح بزرگ حاج قاسم سلیمانی با هدف تقویت نظام خود مراقبتی در سطح خانوارها، در صورت اجرای مناسب، گامی اساسی و مناسب در جهت کنترل شیوع بیماری منحوس کرونا محسوب می شود و در صورت موفقیت، در زمینه سایر بیماری ها اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 427382

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/427382/طرح-شهید-قاسم-سلیمانی-هدف-شکستن-زنجیره-انتقال-ویروس-کرونا-اجرایی-می-شود

پهره
  https://www.pahreh.ir