يکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۹ ۰۹:۳۸
۰
سرپرست دانشگاه بین المللی چابهار مطرح کرد؛

"آموزش" و "فرهنگ سازی" دو فاکتور اصلی برای کارآفرینی/ دانشگاه بین المللی چابهار آماده همکاری برای ایجاد اشتغال و توسعه پایدار است

ناصرآبروش گفت: دانشگاه بین المللی چابهار با نگاهی دوباره به رسالت خود در زمینه فرهنگ سازی و ایجاد توسعه پایدار، به مقوله کارآفرینی می پردازد.
"آموزش" و "فرهنگ سازی" دو فاکتور اصلی برای کارآفرینی/ دانشگاه بین المللی چابهار آماده همکاری برای ایجاد اشتغال و توسعه پایدار است
به گزارش پهره، ناصرآبروش؛ سرپرست دانشگاه بین المللی چابهار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران بیان کرد: هفته جهانی کارآفرینی، بزرگترین رویداد هماهنگ برای ترویج و ترفیع کارآفرینی در جهان است که هر سال در بازه زمانی 18 تا 24 نوامبر برابر با 28 آبان تا 4 آذر در بیش از 160 کشور دنیا برگزار می شود.

وی ادامه داد: دانشگاه بین المللی با همکاری منطقه آزاد، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان و شهرداری چابهار در تلاش است تا مجموعه رویدادهای مختلفی را برای کارآفرینان و علاقه مندان به حوزه کارآفرینی برگزار کند.

سرپرست دانشگاه بین المللی چابهار تصریح کرد: ازجمله این رویدادها دو نشست حضوری "انتقال تجربه کارآفرینان برتر چابهار" با تاکید بر دو چالش "تامین مالی برای کسب و کارها" و "استفاده از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ" اشاره کرد که در روزهای 26 و 27 آبان ماه برگزار می شوند.

وی افزود: از دیگر برنامه های هفته کارآفرینی کارگاه آموزشی آنلاین "مقدمات کارآفرینی در دنیای اینترنتی" با تاکید بر معجزه تدوین محتوا برای حضور و موفقیت کارآفرینان چابهار در دنیای اینترنت اشاره کرد که در تاریخ های 28 و 29 آبان ماه توسط برترین اساتید کشوری برگزار می شود.

آبروش گفت: ازدیگر برنامه های جذاب این دانشگاه برای علاقه مندان وبینار "درس هایی از دنیای پر پیچ و خم دکتر سهند بهنام در مسیر کارآفرینی بین المللی" می باشد که بی شک می تواند برای بسیاری از جوانان منطقه جذاب باشد.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه بین المللی و مردمی چابهار در تلاش است تا علاوه بر ارائه آموزش های دانشگاهی با کیفیت، برای استفاده اقشار مردم از آموزش های تعالی بخش، فرصت های بهره مندی و حضور در مجموعه وبینارها و نشست ها و دوره های آموزشی متنوع را فراهم آورد.

انتهای پیام/
 
 
کد مطلب: 427280
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *