يکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۹ ۰۹:۲۸
۰
خدمتی که ماندگار می شود؛

سپاه در خط مقدم خدمت به مردم/ حرکت جهادی سبزپوشان جهادگر زاهدانی در ساخت مسجد

مهدی نشاط از فعالیت گروه جهادی رهروان ولایت سپاه در ساخت و ابادانی مسجد فاطمه الزهرای زاهدان خبر داد.
سپاه در خط مقدم خدمت به مردم/ حرکت جهادی سبزپوشان جهادگر زاهدانی در ساخت مسجد
به گزارش پهره به نقل از عصرهامون، مهدی نشاط مسول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج سپاه زاهدان در گفت و گو با زاهدنیوز؛ بیان کرد: گروه جهادی رهروان ولایت حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه در راستای کمک به عمران و آبادانی شهر اقدام به ساخت سرویس های بهداشتی و موزاییک محوطه مسجد فاطمه الزهرای شهرستان زاهدان کردند.

وی افزود: این اقدامات جهادی در کنار ترویج فرهنگ کار و تلاش و جهاد، باعث ایجاد تجربه‌های شغلی و جهادی و تقویت توانمندی‌های فردی و گروهی و تسریع در انجام پروژه‌ها خواهد شد و همچنین در تقویت، تبیین و اشاعه فرهنگ خدمات رسانی به مردم تاثیرات مثبتی را به همراه دارد.

 

نشاط خاطرنشان کرد: هدف این گروه جهادی کمک به ساخت و تکمیل این مسجد برای استفاده نمازگزاران و همشهریان است و سبزپوشان سپاه با همین روحیه جهادی شکل گرفته برمبنای بصیرت، اخلاص و ولایتمداری آماده خدمت به مردم و دفاع از ارزش های انقلاب هستند.

 

وی تاکید کرد: کمک به عمران و ابادانی شهر وظیفه ای همگانی است که سپاه پاسداران نیز همواره در این مسیر پیشقدم بوده است و نیروهای بسیج و سپاه همواره از همه توان خود در عرصه های مختلف خدمات رسانی و کمک به مردم در شرایط مختلف استفاده خواهند کرد.

انتهای پیام/
 
کد مطلب: 427275
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *