شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۹ ۱۱:۴۴
۰
مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان خبر داد؛

اهدای کمک 50 میلیون تومانی به کودک آسیب دیده از حمله گاندو

وحیدپورمردان گفت: سازمان حفاظت محیط زیست به کودک آسیب دیده از حمله تمساح پوزه کوتاه تالابی کمک 50 میلیون تومانی کرد.
اهدای کمک 50 میلیون تومانی به کودک آسیب دیده از حمله گاندو
به گزارش پهره وحید پورمردان، مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: چند ماه قبل یک کودک از اهالی روستاهای میزبان گاندو در کنار آبگیرهای حوزه منطقه حفاظت شده گاندو مورد حمله یک سر تمساح پوزه کوتاه قرار گرفت و از ناحیه دست دچار آسیب شد.

وی افزود: پس از انتشار خبر در همان ساعات اولیه تیم های کارشناسی محیط زیست سیستان و بلوچستان در محل حاضر شدند و بلافاصله پس از اعزام کودک آسیب دیده به مراکز پزشکی برای درمان، پیگیری این اداره کل برای جبران خسارت کلید خورد.

پورمردان ادامه داد: محیط زیست سیستان و بلوچستان از ماه ها قبل شروع به برگزاری دوره های آموزشی برای جوامع محلی میزبان گاندو و نصب تابلوهای هشدار دهنده جدید کرده بود و همزمان با این حادثه پیگیری های جدی در خصوص جبران خسارت را ادامه داد و در نهایت توانست مبلغ 500 میلیون ریالی به خانواده کودک حادثه دیده کمک کند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان اشاره کرد: پس از تلاش ها و پیگیری های مجدانه این اداره کل و با مساعدت صندوق ملی محیط زیست، کمک 500 میلیون ریالی به خانواده کودک آسیب دیده پرداخت شد، که از این عزیزان کمال تشکر و قدردانی را داریم.

انتهای پیام/
کد مطلب: 427261
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *