جمعه ۹ آبان ۱۳۹۹ ۱۲:۵۰
۰
در خطبه های نماز جمعه مطرح شد:

اهانت به پیامبر اسلام (ص) برای منصرف کردن اذهان از نقشه‌های آمریکا برای منطقه است

حجت الاسلام والمسلمین عیسی بزمانی، امام جمعه شهرستان ایرانشهر با بیان این که امروز فرانسه نقش مکمل اجرای برنامه های آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه را بر عهده دارد، گفت: در راستا مبارزه و کنترل بیماری کرونا باید همه مردم و مسئولین پای کار بیایند رزمایش ها و کمک های مومنانه افزایش یابد.
اهانت به پیامبر اسلام (ص) برای منصرف کردن اذهان از نقشه‌های آمریکا برای منطقه است
به گزارش پهره؛ حجت الاسلام و المسلمین عیسی بزمانی، امام جمعه شهرستان ایرانشهر در خطبه های نماز جمعه این هفته با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، بیان کرد: ملاک ارزش گذاری انسان ها در نزد خالق و مخلوق متفاوت بوده، در واقع کسانی که فاقد ثروت هستند و سرمایه بزرگی چون ایمان و تقوا را دارند در نزد پروردگار متعال از ارزش و جایگاه والایی برخوردار هستند.
وی با اشاره به روز شنبه، دهم آبان ماه که مصادف با شهادت شهید محراب، قاضی طباطبایی است یاد و نامش را گرامی داشت و افزود: روسیاهانی چون منافقین همیشه در تاریخ شرمنده و سرافکنده ملت خواهند بود و آنان بسیاری از انسان های وارسته که کارشان را به خوبی و خدایی انجام می دادند از ما می گیرند تا با این کار صدمه و ضربه به نظام اسلامی بزنند.
امام جمعه شهرستان ایرانشهر ادامه داد: روز سه شنبه هفدهم ربیع الاول مصادف با میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و ایام هفته وحدت بوده که این مناسبت ها را گرامی می داریم.
وی اضافه کرد: در بسیاری از روایات به این موضوع اشاره شده که محبوب ترین انسان ها در روز قیامت کسانی هستند که نزدیکترین افراد به پیامبر اکرم (ص) بودند.
حجت الاسلام و المسلمین عیسی بزمانی با اشاره به خصوصیت و ویژگی های اخلاقی حضرت محمد (ص)، تصریح کرد: ناملایمتی های دنیوی هیچ گاه پیامبر را به خشم نمی آورد و اگر حقی را پایمال مشاهده می کرد، بسیارخشمگین می شد.
وی عنوان کرد: سیزدهم آبان ماه مصادف با روز ملی مبارزه با استکبار و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان بوده و به تعبیر امام (ره) این مناسبت به نوعی انقلاب دوم نامگذاری شده و نکته قابل توجه این است که این موضوع از حافظه تاریخی ملت ایران پاک نشده و همیشه در خاطرشان باقی می ماند‌.
این خطیب جمعه اذعان کرد: انقلاب اول که توسط حضرت امام خمینی (ره) در جهت مبارزه با استبداد بود که شاه را از کشور بیرون کردند و انقلاب دوم با افشای اسناد جنایت استعمارگران، ایجاد شد که دانشجویان با حضورشان و مدیریت امام راحل توانستند آنان را برای همیشه از ایران بیرون کنند.
وی با اشاره به اهانت نشریه فرانسوی شارلی ابدو به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص)، گفت: بیان این موضوع را رئیس جمهور سبک سر این کشور آزادی بیان اعلام کرد و آیا این توهین به مقدسات یک و نیم میلیارد انسان در دنیا را باید مربوط به آزادی بیان دانست.
امام جمعه شهرستان ایرانشهر بیان کرد: امروز فرانسه نقش مکمل اجرای برنامه های آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه را بر عهده دارد.
وی در پایان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جلسه ستاد ملی کرونا، گفت: باید همه مردم و مسئولین پای کار بیایند و این بیماری را بپذیرند و رزمایش ها و کمک های مومنانه افزایش یابد.
انتهای پیام/
کد مطلب: 427206
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *