جمعه ۲۵ مهر ۱۳۹۹ ۱۳:۴۰
۰
در خطبه های نماز جمعه شهرستان ایرانشهر مطرح شد؛

پیامبر اکرم (ص) اسوه اخلاق و مقاومت/تحریم‌های آمریکا با هدف ایجاد نارضایتی در کشور

امام جمعه شهرستان ایرانشهر با بیان این که پیامبر اکرم (ص)اسوه اخلاق و مقاومت می باشد، گفت: هدف تحریم‌ها، نارضایتی در بین مردم ایران است.
پیامبر اکرم (ص) اسوه اخلاق و مقاومت/تحریم‌های آمریکا با هدف ایجاد نارضایتی در کشور
به گزارش پهره؛ حجت الاسلام و المسلمین عیسی بزمانی، امام جمعه شهرستان ایرانشهر در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، بیان کرد: کسانی که با این منویات کار خود را پیگیری کنند از رستگاران خواهند بود کسی که اطاعت از خداوند داشته باشد و تقوای الهی را رعایت کند یقینا از رستگاران خواهد بود.
وی افزود: پیامبر اسلام شخصیتی است که قبل از این که نشان پیامبری برایش ظاهر شود در کتاب های ادیان دینی اسم و صفاتش بیان شده بود.
امام جمعه شهرستان ایرانشهر با اشاره به این که در قرآن توصیفات فراوانی در مورد حضرت محمد (ص) ذکر شده، عنوان کرد: یکی از مهم ترین تلاش های انبیا عبودیت انسان بوده و وظیفه ما در قبال پیامبر (ص) این است که الگوی حسنه برای تمام جامعه ایمانی باشیم.
این خطیب جمعه با اشاره به تحریم ۱۶ موسسه بانکی از طرف شیطان بزرگ خاطر نشان کرد: در راستا پیروزی در انتخابات کنونی آمریکا اقداماتی چون التهاب در بازار ارز و سکه، سوء استفاده از کرونا و تحویل ندادن دارو و دیگر موارد به ایران را جهت ایجاد نارضایتی بین مردم این کشور انجام می دهد.
وی با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با دانش آموختگان تفسیر و بحث در مورد عقلانیت که اگر درست فکر کنیم، گفت: با برخورد عقلانی جلوی تمام تلاش ها و توطئه دشمن را خواهیم گرفت و اگر اعتماد به خدا کنیم و به دشمنان اعتماد نکنیم، به وعده الهی ایمان داشته باشیم، قطعا پیروزی مثل همیشه شامل حال ما می شود.
گفتنی است، بعد از اقامه نماز جمعه، قرائت زیارت اربعین، سخنرانی و مداحی، پذیرائی نمازگزاران و عزاداران در مصلی فاطمه الزهرا(س) انجام شد.
انتهای پیام/
کد مطلب: 427061
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *