دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۹ ۱۰:۲۵
۰
با شیوع ویروس کرونا؛

جابجایی مسافر در سیستان و بلوچستان 43 درصد کاهش یافت

تیمور باقری، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از کاهش 43 درصدی جابجایی مسافر در این استان خبر داد.
جابجایی مسافر در سیستان و بلوچستان 43 درصد کاهش یافت
به گزارش پهره تیمور باقری در گفت وگو با عصرهامون افزود: به علت شیوع ویروس کرونا جابجایی مسافر  در 6 ماه نخست سال جاری 43 درصد کاهش یافته است.

وی بیان کرد: 888 هزار و 165 مسافر در این مدت در قالب 97هزار و 699 سفر وسایل نقلیه حمل و نقل عمومی جاده ای استان شامل اتوبوس، مینی بوس و خودروهاي سواري كرايه برون شهری جابجا شدند که نسبت به مشابه سال گذشته کاهش43 درصدی در جابجایی مسافر و 37 درصدی در تعداد سفر داشته است.

این مقام مسئول با اشاره به اهمیت اقدامات پیشگیرانه در پایانه های مسافری سیستان و بلوچستان گفت: این اداره کل علاوه بر نصب بنر و ابلاغ دستورالعمل های بهداشتی به شرکت های مسافربری، ضدعفونی کردن پایانه های مسافربری استان را تا زمان ریشه کن شدن ویروس کرونا با همکاری شبکه بهداشت و شهرداری ها مورد توجه قرار داده است.

وی تاکید کرد: همه توصیه ها بهداشتی بر این است که شهروندان در این ایام از سفر کردن خودداری کنند تا زنجیره انتقال ویروس کرونا شکسته شود و بتوان بر این مشکل مسلط شد.

باقری با بیان اینکه در حال حاضر تعداد 3 پایانه مسافری در شهرستان های زاهدان، زابل و سراوان، 3 انجمن صنفی کارفرمایی شرکت ها و 2 انجمن صنفی کارگری رانندگان در محدوده تحت پوشش این اداره کل مشغول فعالیت هستند، گفت: سه هزار و 289 راننده مسافری، 813 دستگاه ناوگان اتوبوسی، هزار و 113 دستگاه ناوگان مینی بوسی و 734 دستگاه ناوگان سواری در سیستان و بلوچستان به هموطنان گرامی خدمات ارائه می دهند.

انتهای پیام/
کد مطلب: 426918
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *