جمعه ۴ مهر ۱۳۹۹ ۱۲:۴۹
۰
در خطبه های نماز جمعه شهرستان ایرانشهر مطرح شد؛

رزمندگان اسلام یک وجب از خاک ایران را به دشمن ندادند

امام جمعه موقت شهرستان ایرانشهر گفت: یک وجب از خاک کشور را در 8 سال دفاع مقدس از دست ندادیم و این موضوع مایه افتخار است.
رزمندگان اسلام  یک وجب از خاک ایران را به دشمن ندادند
به گزارش پهره، حجت السلام و المسلمین محمد تقی افضلی تبار، امام جمعه موقت ایرانشهر در خطبه های نماز جمعه این هفته بیان کرد: همه مومنین و نمازگزاران را به تقوای الهی دعوت می کنم و برای تقوا پیشه کردن حداقل باید واجبات و ترک محرمات را جز وظایف خود بدانیم و اگر کسی سعی کند این موارد به خوبی انجام دهد در کنار متقین با درجاتی که دارد، قرار می گیرد.
وی افزود: هفته دفاع مقدس را گرامی می داریم و از زحمات بسیجیان، نیروهای سپاه، ارتش، رزمندگان، جانبازان و خانواده های شهدا قدردانی می کنیم.
امام جمعه ایرانشهر ادامه داد: ما باید سپاسگزار رزمندگان، جانبازان و تمام کسانی باشیم که در هشت سال دفاع مقدس از ایران دفاع کردند و نگذاشتند کشور در دست صدامیان بیفتد.
وی اضافه کرد: بزرگداشت و تعظیم یک وظیفه انسانی است و باید هر سال هفته دفاع مقدس را گرامی بداریم و با توجه به این که همه ملت ها سعی می کنند از وجود بزرگان به عنوان نماد به نسل آینده معرفی کنند.
افضلی تبار عنوان کرد: تا قبل از ظهور انقلاب اسلامی بسیاری از مناطق ایران به دست متجاوزان مورد تجاوز قرار گرفت و از ایران جدا شدند اما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون یک وجب از خاک کشورمان را از دست ندادیم که این امر با جانفشانی ها و فداکار های رزمندگان اسلام محقق شده است که ملت ایران قدردان زحمات این عزیزان هستند.
انتهای پیام/
کد مطلب: 426817
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *