سه شنبه ۱ مهر ۱۳۹۹ ۰۰:۲۳
۰
مسئول حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سراوان:

دفاع مقدس از افتخارات ماندگار در تاریخ ایران است

محمد صادق ملک آبادی گفت: دفاع مقدس از افتخارات ماندگار در تاریخ ایران است و اين حماسه آفريني با ايثار، مقاومت و ولايت مداري ملت غيور كشور براي هميشه در تاريخ به ثبت رسيد.
دفاع مقدس از افتخارات ماندگار در تاریخ ایران است
به گزارش پهره، محمد صادق ملک آبادی، مسئول حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون بیان کرد: هشت سال دفاع مقدس مقابل تجاوز های وحشیانه دشمن تا دندان مسلح مولفه مقاومت و صبر مردم ایران را در جهان به نمایش گذاشت که جوانان و نوجوانان و رزمندگان اسلام تا پای جان دلاور مردانه ایستادگی کردند و نگذاشتند یک وجب از خاک میهن اسلامی به اشغال دشمن در آید.
 
وی با بیان اینکه رویداد های رخ داده در دفاع مقدس با عشق و ایثار ملت ایران در دفاع از کشور همراه بود، افزود: پیروزی مردم ایران مقابل جنگ نابرابر رژیم بعث عراق توانمندی های انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان کشاند.
 
مسئول حفظ  آثار و نشر ارزش های  دفاع مقدس شهرستان سراوان ادامه داد: ناکامی دشمن تا دندان مسلح  که طول هشت سال دفاع مقدس بارها از سلاح های شیمیایی استفاده کرد، در سایه وحدت نیروهای مسلح و پشتوانه مردمی شکل گرفت.
 
 وی با بیان اینکه دفاع مقدس یکی از ماندگارترین افتخارات جمهوری اسلامی ایران است، خاطر نشان کرد: شیوه رهبری امام خمینی (ره) در جنگ تحمیلی، قاطعیت حضرت امام در تصمیم گیری های نظامی، حضور رهبر فرزانه انقلاب در طراحی و فرماندهی عملیات ها و استقامت پایداری رزمندگان اسلام در دفاع از مرزهای کشور شگفتی ساز و کارساز بوده است.

ملک آبادی تصریح کرد: با توجه به گرامیداشت هفته دفاع مقدس، محفل انس با قرآن کریم، دیدار با امام جمعه شهرستان، تجدید میثاق با شهدا، یادواره شهیدان،  افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس، دیدار با خانواده شهدا و همایش مهدویت و دفاع مقدس از مهم ترین برنامه هایی است که در شهرستان سراوان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
کد مطلب: 426777
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *