يکشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ ۰۹:۵۹
۰
معاون استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر مطرح کرد:

آگاه‌سازی دانش‌آموزان راهبرد آموزش و پرورش در مقابله با کرونا

ابوذر کوثری گفت: با توجه به بیماری کرونا برنامه ریزی ها، اقدامات صورت گرفته توسط آموزش و پرورش تلاش بر این است تا در برابر دوگانه آموزش و سلامت بتوانند ضمن حفظ سلامت دانش آموزان از موضوع آموزش و پرورش هم غفلت نشود.
آگاه‌سازی دانش‌آموزان راهبرد آموزش و پرورش در مقابله با کرونا
ابوذر کوثری، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان در گفت و گو با خبرنگار پهره ضمن تبریک بازگشایی مدارس به دانش آموزان، معلمان و همه کارکنان آموزش و پرورش، بیان کرد: شغل معلمی حرفه و کاری است که می تواند یک جامعه را به سمت تکامل و پیشرفت سوق دهد.
وی افزود: آغاز سال تحصیلی در خاطره همه ما ایرانی ها یک روز بیاد ماندنی است و باید تلاش کنیم تا این روز برای همه نسل ها به یک خاطره خوش و دلنشین تداعی می شود.
فرماندار ویژه ایرانشهر با اشاره به نقش بنیادین آموزش و پرورش، عنوان کرد: امروز هر آن چه که در توان داریم اگر برای آموزش و پرورش اعم از وقت و امکانات هزینه کنیم باعث می شود تا ثمرات درخشانی برای نسل کنونی جامعه و آینده ارمغان داشته باشیم و به رشد و تعالی برسیم.
وی ایرانشهر را یکی از قطب های مهم آموزشی سیستان و بلوچستان دانست و گفت: جامعه دانش آموزی این شهرستان جز بالاترین جامعه آماری در استان است، یعنی ظرفیت موجود در این منطقه بسیار بالاست و باید استعداد ها و توانمندی موجود را شکوفا کنیم تا بتوانیم به سطوح بالای علمی و آموزشی برسیم.
کوثری تصریح کرد: مسئله آموزشی یک بحث جدی و مهم است که در همه دوره ها و زمان ها باید جریان داشته باشد اما باید منطبق بر مقتضیات هر دوره باشد.
وی با اشاره به شیوع بیماری کرونا و شرایط خاص جامعه خاطرنشان کرد: در راستا مسئله بازگشایی مدارس همه تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا هستند و تصمیم بر اولویت آموزش حضوری است.
این مقام مسئول در ادامه، گفت: با توجه به بیماری کرونا و با برنامه ریزی های انجام شده، اقدامات صورت گرفته تلاش بر این است تا در برابر دوگانه آموزش و سلامت بتوانیم ضمن حفظ سلامت دانش آموزان از موضوع آموزش و پرورش هم غفلت نشود و آموزش و پرورش نیز متعهد است تا صحت دانش آموزان را حفظ کند.
کوثری در پایان خاطر نشان کرد: امسال در مسئله آموزش همه مدیران، معلمان و خانواده ها باید پای کار باشند تا با رعایت تمام شیوه نامه های بهداشتی آموزش فرزندانشان را با بهترین روش ممکن به انجام برسانند.
انتهای پیام/
کد مطلب: 426599
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *