سه شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ ۲۲:۵۹
۰
مدیرعامل شرکت گاز سیستان و بلوچستان مطرح کرد؛

انتهای امسال؛ زنگ پایانی شبکه گذاری گاز در کلانشهر زاهدان/سال ۱۴۰۲ اتمام گاز رسانی به پهناورترین استان کشور

رضا پنجابی گفت: با اجرای طرح ضربتی پرونده شبکه گذاری گاز در کلان شهر زاهدان تا پایان امسال بسته می شود.
انتهای امسال؛ زنگ پایانی شبکه گذاری گاز در کلانشهر زاهدان/سال ۱۴۰۲ اتمام گاز رسانی به پهناورترین استان کشور
به گزارش پهره به نقل از عصرهامون، رضا پنجابی، مدیر عامل شرکت گاز سیستان و بلوچستان در نشست خبری که در سالن آمفی تئاتر این شرکت در حال برگزاری است، بیان کرد: طرح جامع گازرسانی به سیستان و بلوچستان مصوب شده و خطوط انتقال گاز در استان در حال انجام و خط زاهدان تا دو راهی دشتک با ۷۴ درصد پیشرفت در حال اجراست.

وی ادامه داد: از تعهدمان حدود ۶۶ درصد از شبکه های توزیع و تغذیه را پوشش دادیم و در زاهدان، زابل، خاش، بزمان و گلمورتی فعالیت در انجام است.

به گفته این مقام مسئول، هزار و ۲۰۰ کیلومتر شبکه گذاری در زاهدان انجام شده و ۱۰۰ کیلومتر دیگر آن در دست اجراست.

وی گفت: طرح ضربتی گاز از سال ۹۷ استارت خورده و کرونا نیز مانع ادامه فعالیت ها نشد، به گونه ای که بیش از ۹۰ درصد زاهدان شبکه گذاری انجام شده است.

پنجابی با اشاره به شبکه گذاری 160 کیلومتری گاز در زابل، بیان کرد: در بمپور ۱۳۰ و محمدان ۲۳۰ مشترک داریم، پیمانسپاری به خاش و شهرک صنعتی میرجاوه صورت گرفته است.

وی با استفاده از توان نیروهای بومی در اجرای طرح های گازرسانی، اضافه کرد: گازرسانی به دانشگاه های سیستان و بلوچستان و آزاد اسلامی و بیمارستان های پیامبر اعظم (ص) و تامین اجتماعی زاهدان انجام شده است.

مدیرعامل شرکت گاز سیستان و بلوچستان با اشاره به شروع گازرسانی در فاز روستایی خاطرنشان کرد: هفت روستای استان گازدار شده و ۲۸ روستا به جرگه روستاهای دارای گاز استان افزوده می شود.

وی گفت: در سال ۱۴۰۲ نیز گاز رسانی به همه نقاط سیستان و بلوچستان به پایان خواهد رسید.

انتهای پیام/
کد مطلب: 426519
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *