يکشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۹ ۱۲:۳۹
۰
رئیس جمعیت هلال احمر ایرانشهر خبر داد:

مرگ ۶ نفر بر اثر غرق شدگی در سیل رودخانه نایگون

محمد رضا کرد گفت: پیکر ۶ نفر بر اثر غرق شدگی در سیل رودخانه نایگون، سی تل بعد از ساعت ها عملیات، جست و جو در شرایط دشوار و طاقت فرسا با کمک نیروهای امداد و نجات و اهالی محلی کشف شد.
مرگ ۶ نفر بر اثر غرق شدگی در سیل رودخانه نایگون
محمد رضا کرد، رئیس جمعیت هلال احمر ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: ساعت ۲ و ۳۰ دقیقه بامداد گزارشی مردمی مبنی بر وجود سیل در رودخانه نایگون، سی تل این شهرستان، تیم واکنش سریع امداد و نجات به منطقه اعزام شدند.
وی در تکمیل مطلب فوق، افزود: ۱۲ نفر از افرادی که ساکن آن محله در حال گذر شبانه از رودخانه بودند و اطلاعی از بارندگی نداشتند، در سیل ناگهانی گیر و ۶ نفر از آنان خود را به ارتفاعات رسانده و نجات می یابند و متاسفانه ۶ نفر دیگر به دلیل عدم دید کافی در شب دچار حادثه غرق شدگی شدند و جان شان را از دست دادند.
رئیس جمعیت هلال احمر ایرانشهر ادامه داد: شب گذشته و امروز نیروهای تیم امداد و نجات با کمک اهالی محل طی جست و جو به عمل آمده در بستر رودخانه اجساد دچار غرق شدگی را پیدا کردند.
وی اضافه کرد: با توجه به هشدارهای هواشناسی صادر شده، شهروندان عزیز ضمن رعایت نکات ایمنی، در زمان فعالیت سامانه بارشی از اتراق و تردد در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها اجتناب کنند.
این مقام مسئول تصریح کرد: شهروندان از نزدیک شدن به بستر و حریم رودخانه و مخازن آب و شنا کردن در این مکان ها به شدت خودداری کنند.
انتهای پیام/
کد مطلب: 426410