چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ ۰۸:۳۵
۰
در جلسه تنظیم بازار مطرح شد؛

شهرستان ایرانشهر غنی از ظرفیت صنعتی معدنی است/ حیات مجدد بافت بلوچ با راه اندازی بافندگی آن

معاون استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر گفت: شهرستان ایرانشهر دارای ظرفیت معدنی و صنعتی بالقوه ای می باشد که جهت بهره برداری از آن ها انجام طرح های توسعه ای لازم است.
شهرستان ایرانشهر غنی از ظرفیت صنعتی  معدنی است/ حیات مجدد بافت بلوچ با راه اندازی بافندگی آن
به گزارش پهره؛ روز گذشته جلسه کارگروه تنظیم بازار به ریاست دکتر کوثری معاون استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر و با حضور شهرکی مدیرکل سازمان صمت، راشکی مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان و مدیران کارگاه ها و کارخانه های سطح شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد‌.
در این جلسه ابوذر کوثری، معاون استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر بیان کرد: این شهرستان یک نقطه محوری و مرکزی در استان است که بازار بزرگ آن محل مراجعه شهروندان شهرستان های اطراف است. این بار اضافی که بر دوش این منطقه می باشد باید در نگاه مدیران استانی مد نظر قرار بگیرد.
وی افزود: ایرانشهر، شهرستانی با ظرفیت صنعتی و معدنی بالا می باشد که علی رغم اقدامات خوبی که در ماه های اخیر در این زمینه به انجام رسید، اما همچنان نیازمند پیگیری برای اجرای طرح های توسعه ای است.
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر ادامه داد: راه اندازی کارخانه بافت بلوچ اتفاق بسیار خوب و ارزشمندی بود و با پیگیری مسئولین این مجموعه در تلاش هستیم تا خط بافندگی نیز راه اندازی شود.
وی اضافه کرد: در بحث زیر ساخت های شهرک های صنعتی ایرانشهر و بزمان هر چند اقداماتی صورت گرفته اما در مدیریت مجموعه ها ضعف وجود دارد تا بتوانیم پیگیر تکمیل، نگهداری و بهسازی فضای محیطی آن ها بود.
گفتنی است؛ در ادامه این جلسه که با حضور صاحبان تولیدی ها و کارخانه های ایرانشهر برگزار شده بود، مهم ترین مشکلات و دغدغه های تولید کنندگان مورد بحث و بررسی و تصمیمات اجرایی لازم و مقدور برای رفع موانع تولید اتخاذ، ساز و کار پیگیری مصوبات جهت اجرای کامل نیز مورد توافق اعضا قرار گرفت.
انتهای پیام/
کد مطلب: 426342
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *