شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ ۰۷:۴۹
۰
معاون استاندار و فرماندار وشهرستان ایرانشهر:

کرونا تمام نشده است/ بازگشت مخرب تر کووید_۱۹ با غفلت از پروتکل‌های بهداشتی

ابوذر کوثری گفت: کرونا تمام نشده است و مردم همچنان خطر کرونا را جدی بگیرند و دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند.
کرونا تمام نشده است/ بازگشت مخرب تر کووید_۱۹ با غفلت از  پروتکل‌های بهداشتی
ابوذر کوثری، معاون استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: ساعت کاری کسبه و بازاریان از روز شنبه مورخه ۲۵ مرداد ماه به صورت موقت محدودیت زمانی نخواهد داشت. اما تاکید می کنم؛ کرونا پایان نیافته و هرگونه تصور از عادی شدن شرایط و سهل انگاری در این زمینه پایه عقلی ندارد و اندکی غفلت ما را به سوی خطر ابتلا و بازگشت مجدد محدودیت ها سوق خواهد داد.
وی افزود: از کلیه کسبه و بازاریان شهرستان ایرانشهر که در جهت اجرای مصوبات پیشگیری از ویروس کرونای این منطقه همکاری کردند، تقدیر و تشکر می کنم.
معاون استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر ادامه داد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در سطح شهرستان، ستاد مبارزه با این بیماری از همه ظرفیت ها برای اجرایی شدن برنامه ها استفاده کرد تا بتواند از شیوع بی رویه کووید_ ۱۹ جلوگیری و خسارت های جانی و مالی ناشی از آن را محدود کند.
وی در ادامه، تصریح کرد: از همه دست اندرکاران این عرصه که به صورت شبانه روز همت گماشتند و در این مسیر هر کدام به سهم خود از جان و مال خود مایه گذاشتند؛ به ویژه پرسنل و کادر بهداشت، درمان و همچنین مردم صبور و کسبه شهرستان ایرانشهر که با شکیبایی صبر پیشه کرده و نهایت همکاری را با ستاد مبارزه با بیماری کرونا داشتند تشکر کنم.
کوثری اضافه کرد: اعمال محدودیت کاری در فعالیت بازاریان، کاهش تردد و اجبار به رعایت دستورالعمل های بهداشتی در قبال ارائه خدمات در ادارات، استفاده از ماسک و رعایت سایر شیوه نامه ها باعث شد تا در روزهای اخیر شرایط شهرستان ایرانشهر تا حدودی بهبود پیدا کند و ستاد را ترغیب کند تا فعالیت کسبه از سر گرفته شود تا بیش از این متحمل خسارت مالی نشوند، اما تداوم کنترل این بیماری هیچ ضمانتی جز شیوه رفتار صحیح و محتاطانه ما در قبال این بیماری ندارد.
انتهای پیام/
کد مطلب: 426297
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *