فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

رهایی گروگان زهکی از چنگال آدم ربایان/ متهم به قتل نوجوان 11 ساله زاهدانی در دام پلیس افتاد

15 مرداد 1399 ساعت 11:35

سردار محمد قنبری از رهایی گروگان 16 ساله زهکی پس از 5 ساعت اسارت و دستگیری متهم به قتل نوجوان 11 ساله زاهدانی خبر داد.


به گزارش پهره سردار محمد قنبری، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: طی روزهای اخیر نوجوانی 16 ساله از مقابل یک کافه در خیابان امام خمینی(ره) شهر زهک توسط سرنشینان یک دستگاه سواری پراید با ضرب و شتم و تهدید سلاح سرد ربوده شد.

وی ادامه داد: در پی کسب اطلاع از این مهم، با سرعت العمل کارآگاهان پلیس آگاهی زهک، این نوجوان در کمتر از 5 ساعت در یکی از روستاهای حوزه استحفاظی شهرستان هیرمند رها شد و صحیح و سالم به آغوش خانواده بازگشت.

قنبری اضافه کرد: در  جریان این پرونده 2 تن از آدم ربایان کمتر از 2 ساعت از وقوع آدم ربایی در عملیات ضربتی پلیس دستگیر و به مقام قضائی معرفی شدند.

پایان قدرت نمائی متهم به قتل نوجوان زاهدانی

وی اذعان کرد: در عملیاتی دیگر با تلاش و سرعت عمل ماموران کلانتری 13 فرماندهی انتظامی شهرستان زاهدان متهم به قتل نوجوانی 11 ساله در منطقه شیرآباد کمتر از 2 ساعت از حادثه دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش یک قبضه سلاح کمرشکن ساچمه ای کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی گفت: در این ماجرا در حین درگیری چند نفر از اوباش محل 2 نوجوان 11 و 13 ساله که در حاشیه خیابان نظاره گر ماجرا بودند، مجروح شدند که یک نفر به علت شدت جراحات وارده جان باخت.

انتهای پیام/


کد مطلب: 426219

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/426219/رهایی-گروگان-زهکی-چنگال-آدم-ربایان-متهم-قتل-نوجوان-11-ساله-زاهدانی-دام-پلیس-افتاد

پهره
  https://www.pahreh.ir