چهارشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۹ ۲۲:۵۱
۰
​​مدال آور بلوچ صحنه های جهانی مطرح کرد؛

مزاحمت جنگنده های آمریکایی؛ نقض آشکار قوانین بین المللی/ لزوم برخورد قاطع متولیان امر با اقدام های احمقانه شیطان بزرگ

محمود ریگی گفت: مزاحمت جنگنده آمریکایی برای هواپیمای مسافربری ایرانی نقض آشکار قوانین بین المللی است که باید متولیان به صورت قاطع با اقدام های احمقانه این شیطان بزرگ برخورد کنند.
مزاحمت جنگنده های آمریکایی؛ نقض آشکار قوانین بین المللی/ لزوم برخورد قاطع متولیان امر با اقدام های احمقانه شیطان بزرگ
به گزارش پهره به نقل از عصرهامون، جمعه شب گذشته پرواز ۱۱۵۲ شرکت هواپیمایی ماهان مسیر تهران - بیروت پس از طی حدود ۲ ساعت پرواز بر فراز خاک سوریه مورد تهدید 2 فروند هواپیمای جنگنده آمریکایی قرار گرفت، این اقدام کاهش سریع ارتفاع، دور کردن هواپیما از خطر احتمالی توسط خلبان و زخمی شدن تعدادی از مسافران و در نهایت فرود اضطراری هواپیمای را در پی داشت.
 
این اقدام تروریستی آمریکا واکنش چهره های ورزشی و فرهنگی کشور به این موضوع را به همراه داشت که در همین راستا محمود ریگی، یکی از قهرمانان مسابقات جهانی در رشته های کیک بوکسینگ و اواسپرت از خطه سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار ما بیان کرد: این اقدام نا بخردانه نشان دهنده سردرگمی و حماقت آمریکایی ها است.
 
وی ادامه داد: این اقدام آمریکایی ها تروریستی است که می طلبد نهادها و سازمان های متولی و مرتبط، این موضوع را به صورت پیگیری جدی کردند و مجامع بین المللی نیز نسبت به این موضوع واکنش نشان دهند.
 
این قهرمان برجسته با بیان این که اضافه کرد: این که کشوری با اقدام های احمقانه خود سبب به خطر افتادن سلامت و جان سرنشین های یک هواپیمای مسافربری آن هم غیر نظامی می شود، خوی وحشی گری و روحیه قلدرمابانه خود را نشان می دهد که به عنوان نماینده جامعه ورزشی این موضوع را محکوم می کنم.
 
ریگی گفت: آمریکایی ها سال هاست که با طراحی سناریوهای مختلف قصد ضربه زدن به ملت ایران را دارند اما با تدبیر رهبر فرزانه انقلاب و همدلی و وحدت ملت ایران هیچ گاه به اهداف شوم خود دست نخواهند یافت.
 
انتهای پیام/
کد مطلب: 426113