يکشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۹ ۱۰:۱۲
۰
استاندار سیستان و بلوچستان مطرح کرد؛

رفع عقب ماندگی سیستان وبلوچستان نیازمند همراهی مردم و مسئولان/ هیچ ارگانی حق شکایت از رسانه ها را ندارد

احمدعلی موهبتی گفت:رفع عقب ماندگی های تاریخی در سیستان وبلوچستان نیازمند وحدت و همراهی مسئولان و مردم است.
رفع عقب ماندگی سیستان وبلوچستان نیازمند همراهی مردم و مسئولان/ هیچ ارگانی حق شکایت از رسانه ها را ندارد
به گزارش پهره به نقل از عصرهامون، ظهر امروز اعضای هیئت مدیره و بازرسان جدید خانه مطبوعات سیستان و بلوچستان با استاندار دیدار کردند.
 
احمدعلی موهبتی در این دیدار با بیان اینکه رسانه‌ها برای انتشار ظرفیت و نمایش چهره واقعی استان بیش از پیش تلاش کنند، افزود: سیستان وبلوچستان در بخش های مختلف حرف برای گفتن دارد که انعکاس آنها کار رسانه‌ها است.
 
وی با بیان اینکه هیچ دستگاهی به دنبال مطالبه‌گری و انتقاد سازنده حق شکایت از رسانه‌ها را ندارد، ادامه داد: انتقاد تا زمانی که سبب لطمه وارد شدن به آبروی اشخاص نشود و حاوی تهمت و افترا نباشد، نباید منجر به شکایت از سوی مدیران ادارات شود.
 
این مقام مسئول با تاکید بر این مطلب که رفع عقب ماندگی های تاریخی در استان نیازمند وحدت و همراهی مسئولان و مردم است، افزود: مسؤولان باید با برگزاری نشست‌های مختلف با خبرنگاران، خدمات نظام را تشریح و از همراهی خبرنگاران فعال تقدیر کنند.
 
استاندار استان تصریح کرد: انتقاد سازنده سبب اصلاح و حل شدن بسیاری از مشکلات خواهد شد، تخلف در هر ارگان و مجموعه ای و در هر حزب و جناحی رخ دهد رسانه ها باید به آن بپردازند.
 
وی آگاهی بخشیدن به آحاد جامعه در زمینه های مختلف را از وظایف رسانه‌ها دانست و گفت: با تعامل و همگرایی قطعا توسعه و آبادانی استان بهتر رقم خواهد خورد.
 
موهبتی خاطر نشان کرد: منکر وجود مشکلات در کشور و استان نیستیم اما در شرایط فعلی که دشمن تلاش می کند یاس و نا امیدی را به مردم تزریق کند، باید رسانه‌ها با قلم زدن از ظرفیت ها و خدمات انجام شده نظام، به مردم انگیزه و امید دهند.
 
استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: باید رسانه ها با دقت در عملکرد همه مدیران تاکید بر شفافیت فعالیت ها، عرصه را برای مدیران متخلف تنگ کرده تا احساس امنیت نکنند.
 
انتهای پیام/
کد مطلب: 426055
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *