شنبه ۴ مرداد ۱۳۹۹ ۰۹:۴۰
۰

رزمایش "کمک مومنانه" جلوه زیبایی از همدلی و همراهی مردم/ بهترین راهکار برای حل مشکلات معیشتی جامعه اقدامات خودجوش است

کورش محمدی گفت: رزمایش کمک مومنانه که در راستای همدلی بین مردم است می‌تواند بسیاری از مشکلات را برطرف کند.
رزمایش "کمک مومنانه" جلوه زیبایی از همدلی و همراهی مردم/ بهترین راهکار برای حل مشکلات معیشتی جامعه اقدامات خودجوش است
به گزارش پهره، کورش محمدی؛ معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری ویژه چابهار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران با اشاره به اینکه بعد از تاکید دوباره رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر کمک مومنانه و رزمایش همدلی به اقشار آسیب دیده در جریان کرونا بیان کرد: صحبت از یک بسیج همگانی برای کمک به افراد نیازمند و آسیب دیده است و این همدلی تا پایان بحران ادامه دارد.
 
وی ادامه داد: رهنمودهای مقام معظم رهبری در مسائل کشور بسیار هوشمندانه و آینده نگرانه بوده و ریشه در مبانی اعتقادی ما داشته است و ما در قبال یکدیگر احساس مسئولیت داریم و همه با هم برادر هستیم.
 
معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری ویژه چابهار با اشاره به انسجام و همبستگی مردم کشورمان تصریح کرد: رزمایش کمک مومنانه که در راستای همدلی بین مردم است می‌تواند بسیاری از مشکلات را برطرف کند، کمااینکه از روز نخست شیوع ویروس کرونا تاکنون، اقدامات خوبی در راستای پیشگیری و کنترل این بیماری انجام شده است.
 
وی با بیان اینکه تلاش مدافعان امنیت در تمامی عرصه های قابل ستودنی است افزود: سپاه شهرستان از همان روز نخست شیوع کرونا با توجه به احساس مسئولیتی که در برابر مردم داشتند، در صحنه حاضر و برای پیشگیری از این ویروس منحوس پای کار آمدند.
 
محمدی یادآور شد: پس از اعلام شیوع کرونا در کشور و همچنین شهرستان چابهار سپاه از روز نخست شیوع با راه‌اندازی کارگاه‌های تولید ماسک، غربالگری، حضور در ایستگاه‌های سلامت، ضدعفونی معابر، خیابان‌ها و شهرها، توزیع بسته‌های معیتشی و بهداشتی در بین مردم، ثابت کرد همواره مدافع سلامت و جان مردم است.
 
وی با بیان اینکه در این رزمایش ها که تاکنون چهار مرحله آن در شهرستان انجام شده است و کمک‌ها به‌صورت نقدی و توزیع اقلام بهداشتی و معیشتی بوده گفت: کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده نیز با اولویت و نظارت سپاه شهرستان در شهر و روستاها و مخصوصا در حاشیه شهر توزیع شده است.
 
معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری ویژه چابهار ادامه داد: این اقدام مهم با تعامل و هماهنگی تمام نهادها، سازمان‌ها و ادارات شهرستان در کنار سپاه رقم خورده و در پاسخ به لبیک فرمان مقام معظم رهبری در راستای کمک مومنانه و کمک به اقشار آسیب دیده از ویروس منحوس کرونا انجام شده است.
 
انتهای پیام/
کد مطلب: 426046
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *