چهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۹ ۰۹:۰۹
۰
امام جمعه اهل سنت اسفند شهرستان دلگان بیان کرد؛

اقدامات امیدآفرین سپاه پاسداران در کمک به آسیب دیدگان کرونا

مولوی بلال مقدسیان گفت: اقدامات سپاه و بسیج در کمک به آسیب دیدگان کرونا موثر و امید آفرین بوده است.
اقدامات امیدآفرین سپاه پاسداران در کمک به آسیب دیدگان کرونا
به گزارش پهره، مولوی بلال مقدسیان در گفتگو با خبرنگار صدای بلوچ با اشاره به کمک های سپاه و بسیج به مردم بی بضاعت در شهرستان دلگان و جنوب سیستان و بلوچستان، بیان کرد: اقدامات سپاه پاسداران در کمک به آسیب دیدگان ناشی از کرونا امید آفرین و مثبت بوده است.
 
امام جمعه اهل سنت اسفند شهرستان دلگان افزود: از سوی سپاه پاسداران و نیروهای جهادی در مراحل اول و دوم رزمایش کمک مومنانه، به اقشار مستضعف و بی بضاعت در این منطقه کمک های زیادی شد.
 
وی با تاکید بر اینکه اقدام سپاه پاسداران در رزمایش کمک های مومنانه موثر بود، تصریح کرد: به دنبال فرمایش رهبر معظم انقلاب در سراسر کشور اقدامی تحت عنوان رزمایش همدلی و کمک مومنانه شکل گیری شد که تعالی فرهنگ غنی اسلامی ما را به همگان نشان داد‌.
 
مولوی مقدسیان تصریح کرد: در این شرایط اقتصادی که به دست آوردن معیشت برای مردم دشوار است، کمک کردن به افراد مستضعف و نیازمند در واقع عمل‌کردن به سنت پیامبر گرامی اسلام است.
 
امام جمعه اهل سنت اسفند شهرستان دلگان ادامه داد: در مرحله سوم رزمایش مواسات و کمک های مومنانه مثل مراحل قبل به مستمندان و نیازمندان کمک کنند تا مشکلات فقرا برطرف و فاصله های طبقاتی در جامعه ما کاهش یابد.
 
وی عنوان کرد:‌پیامبر گرامی اسلام در خصوص کمک به نیازمندان و مستضعفان فرموده اند: «هر مسلمانی که به گروهی از مسلمانان خدمت کند خداوند متعال به تعداد آنان، خدمتگزارانی را در بهشت به او عطا خواهد کرد.»
 
مولوی مقدسیان خاطرنشان کرد: همچنین خداوند متعال در آیه ۲۶۱ سوره بقره خطاب به نیکوکاران و افراد خیر فرموده اند: «کسانی که اموال خود را در راه خدا انفاق می کنند همانند بذری هستند که هفت خوشه برویاند که در هر خوشه، یکصد دانه باشد و خداوند آن را برای هر کس بخواهد (و شایستگی داشته باشد) دو یا چند برابر می کند و خدا (از نظر قدرت و رحمت) وسیع و (به همه چیز) داناست.»
 
انتهای پیام
کد مطلب: 425997
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *