چهارشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۹ ۱۶:۴۷
۰
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی توضیح داد:

آخرین خبر از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و افزایش مستمری مددجویان بهزیستی از اقداماتی است که با حمایت متولیان امر رقم خورده ولی این میزان کار انجام شده کافی نیست و این وزارتخانه باید تلاش بیشتری در این حوزه داشته باشد.
آخرین خبر از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان
به گزارش پهره به نقل از خانه ‌ملت، «محمد شریعتمداری» روز سه‌شنبه در نشست اعضای کمیسیون اجتماعی شورای اسلامی، اظهار داشت: شفافیت اقدام بزرگ و مهمی بود که در این وزارتخانه انجام شده و باعث مشخص شدن ضعف‌ها و کاستی‌ها شد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: از نخستین روز فعالیتم در این وزارتخانه بر ضرورت شفاف‌سازی تاکید کردم و به توفیق الهی این امر صورت گرفت، کما اینکه انتشار اسامی اعضای هیات مدیره شرکت‌های تابعه یکی از مصادیق این شفافیت بود که بازتاب‌های بسیار خوبی در بین مردم و فعالان اجتماعی داشت.
شریعتمداری تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) همواره تاکید بر جوانگرایی داشته‌اند، بنابراین در این حوزه نیز اقدامات بسیار خوبی در این وزارتخانه صورت گرفت و در پی آن میانگین سنی شورای معاونان بیش از ۱۰ سال کاهش یافته و مدیران جوان به روی کار آمدند.وی خاطرنشان کرد: حل مشکلات اجتماعی با ارائه راهکار و تعامل مجلس و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی امکانپذیر است و این امر دور از دسترس نیست، ضمن اینکه تحقق این امر نیاز به حمایت دارد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی یادآور شد: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان، افزایش مستمری مددجویان بهزیستی و... از جمله اقداماتی است که با پیگیری‌های مستمر و حمایت متولیان امر توانستیم رقم بزنیم و قطعا این میزان اقدامات صورت گرفته کافی هم نیست و باید در این حوزه تلاش بیشتری داشته باشیم.
شریعتمداری پس از پایان این نشست همراه با اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به دفتر دولت رفت و با نمایندگان مختلف مجلس درباره مسائل و مشکلات حوزه‌های انتخابیه‌شان گفت وگو کرد.
انتهای پیام/
کد مطلب: 425898
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *