مدیر حوزه علمیه اهل سنت خواهران ایرانشهر:

تقویت عفاف در جوانان تنها راه ترویج فرهنگ حجاب است

22 تير 1399 ساعت 8:13

سکینه نارویی با بیان این که هر چیزی دارای ارزش و مقام باشد، در ستر و پوشش مخفی می‌شود، گفت: چادر نیز به‌منزله ستر و پوشش زنان، به آن‌ها ارزش و اعتبار داده و آن‌ها از تعرضات و آسیب‌ها در امان نگه می‌دارد.


سکینه نارویی، مدیر حوزه علمیه اهل سنت خواهران ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: یکی از موضوعاتی که در اسلام به آن تاکید فراوان شده، مسئله حجاب می باشد. یکی از فواید پوشش برای زنان این است که از گناه کردن به دور می باشند.
وی افزود: برخی خانم ها برای این که در زمینه عدم پوشش و حجاب کامل خود را توجیه کنند، می گویند مهم پاک بودن دل و قلب انسان است.
مدیر حوزه علمیه خواهران ادامه داد: دختران و زنان باید در زمینه حجاب حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها را در زندگی خود الگو قرار دهند؛ به نحوی که آن بانوی بزرگوار وصیت کرد که نامحرم جنازه اش را نبیند.
وی اضافه کرد: حجاب هم چون پرده ای است که زنان را از چشمان نامحرم و بیگانه حفظ می کند. هیچ زن بی حجابی از دست نگاه نامحرمان سالم می ماند.
نارویی تصریح کرد: حجاب ابزاری است که باعث محفوظ ماندن انسان از انجام گناه می باشد.
وی خاطر نشان کرد: وقتی حجاب توسط زنان و دختران رعایت شود جامعه سالم می ماند و مردان باعفت تر پرورش داده می شوند.
مدیر حوزه علمیه خواهران اهل سنت ایرانشهر عنوان کرد: برخی دختران و زنان امروزی حجاب خود را رعایت نمی کنند و با این کارشان ادعای باکلاس و با فرهنگ بودن را دارند که این طرز فکر کاملا اشتباه است و آنان با انجام این کار بی بند و باری در جامعه را ترویج می دهند و ایم موضوع خلاف دین اسلام می باشد.
وی تصریح کرد: یکی از وظایف والدین در خانه این است فرهنگ حجاب را بین دختران خود ترویج دهند و آنان را با روی خوش تشویق به با حجابی کنند.
انتهای پیام/


کد مطلب: 425830

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/425830/تقویت-عفاف-جوانان-تنها-راه-ترویج-فرهنگ-حجاب

پهره
  https://www.pahreh.ir