دوشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ ۱۱:۲۸
۰
فرمانده مرزباني سیستان و بلوچستان؛

بيش از يك تن موادمخدر در مرزهاي جنوب شرق کشف شد

سرتيپ‌دوم پاسدار محمد ملاشاهي از ناكامي قاچاقچيان و كشف بيش از يك تن و 100 کیلوگرم موادمخدر توسط مرزداران هنگ مرزي سراوان خبر داد.
بيش از يك تن موادمخدر در مرزهاي جنوب شرق کشف شد
به گزارش پهره سرتيپ‌دوم پاسدار "محمد ملاشاهي" در  گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: در راستاي تشديد برخورد قاطع با هرگونه قاچاق موادمخدر در طول نوار مرزي، مرزداران اين فرماندهي از فعاليت باند بزرگ قاچاق موادمخدر در منطقه مرزي اسفندك سراوان مطلع شدند و با برنامه‌ريزي دقيق عملياتي و تشديد اقدامات كنترلي، موضوع را به صورت ويژه در دستور كار خود قرار دادند.
 
وی تصريح کرد: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتي محل اختفاي قاچاقچيان و محموله موادمخدر و همچنين زمان برنامه‌ريزي شده جهت انتقال محموله به عمق كشور مشخص شد و مرزداران در غالب چندين تيم پوششي و عملياتي منطقه مورد نظر را در كنترل خود قرار دادند و با هدايت عملياتي و پشتيباني اطلاعاتي مرزباني استان توانستند محموله موادمخدر را كشف كنند.
 
وي ادامه داد: در اين عمليات هدفمند سوداگران مرگ كه در مقابل تاكتيك‌هاي عملياتي مرزداران توان مقابله نداشتند از محل متواري  و مرزداران موفق شدند در پاكسازي منطقه مقدار 981 كيلو و 270 گرم انواع موادمخدر شامل 942 كيلوگرم ترياك و 39 كيلو و 270 گرم كراك كه به طرز ماهرانه‌اي در يك منزل مسكوني مخفي شده بود را كشف کنند.
 
اين مقام ارشد در فرماندهي مرزباني استان از يك عمليات موفقيت‌آميز ديگر توسط مرزداران هنگ مرزي سراوان نيز خبر داد و افزود: در عملياتي جداگانه كه با درگيري و تبادل سنگين آتش بين مأموران و قاچاقچيان در منطقه مرزي اسفندك همراه بود ، مرزبانان توانستند مقدار 120 كيلوگرم ترياك را كشف كنند.
 
ملاشاهی خاطرنشان کرد: مجموعه مرزباني با اشراف اطلاعاتي و حضور خود در تمام نقاط مرزي استان اجازه نمي دهد قاچاقچيان و مخلان نظم و امنيت در هيچ نقطه اي از استان احساس امنيت و آرامش كنند و برخورد مرزباني و دستگاه قضائي با آنان قاطع و قانوني خواهد بود.
 
انتهای پیام/
 
 
 
 
 
 
کد مطلب: 425667