يکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ ۱۰:۱۶
۰

پشت پرده مرگ تکان دهنده فاطمه ۱۶ ساله/ راز فاجعه جنجالی در پرند چه بود؟

دختر نوجوان وقتی نتوانست پسرعموی پدرش را راضی به ازدواج کند، خودکشی کرد.
پشت پرده مرگ تکان دهنده فاطمه ۱۶ ساله/ راز فاجعه جنجالی در پرند چه بود؟
به گزارش پهره به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، چند روزی است که عکس دختر ۱۶ ساله‌ای در فضای مجازی منتشر می‌شود و در توضیح آن نوشته شده؛ فاطمه ۱۶ ساله با انگیزه ناموسی از سوی عمویش به قتل رسیده است. در این خبر ادعا شده، قاتل پس از درگیری با دختر نوجوان او را از طبقه یازدهم ساختمانی در پرند به پائین پرت کرده است.
این ادعا در حالی مطرح شده که پلیس روایت دیگری از ماجرا دارد. روایتی که نشان می‌دهد این دختر به قتل نرسیده و خودکشی کرده است.
سرهنگ مهدی سرپناه، معاون اجتماعی فرماندهی غرب استان تهران دراین باره گفت: این دختر و خانواده‌اش ساکن برجی در پرند بودند. پدر او در زندان به سر می‌برد و در غیاب او، پسرعمویش به خانواده‌اش سر می‌زده. در این رفت و آمدها، دختر نوجوان از پسرعموی پدرش خوشش آمده و از او خواستگاری می‌کند، اما مرد جوان به خاطر این‌که نامزد دارد، با او مخالفت می‌کند.
وی ادامه داد: روز حادثه پسر جوان همراه نامزدش به خانه این دختر می‌آید که پس از درگیری کوچکی، دختر نوجوان خود را از طبقه یازدهم به پائین پرت می‌کند. در حال حاضر پسر جوان با قرار وثیقه آزاد است و نتیجه تحقیقات ما هم تا اینجا حکایت از خودکشی دختر نوجوان دارد.
منبع: روزنامه جام جم
انتهای پیام/
کد مطلب: 425657