يکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ ۱۰:۱۲
۰
اسماعیلی:

نتوانستیم از طریق سازمان برنامه و بودجه عدالت واقعی را در کشور ایجاد کنیم/ عدالت در حوزه آموزش باید برقرار شود

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس یازدهم در امر عدالت گستری مصمم است و این در روحیه تک تک منتخبین وجود دارد تصریح کرد: رهبر انقلاب توصیه کردند که روحیه انقلابی و جهادی را در مجلس یازدهم به نمایش بگذاریم.
نتوانستیم از طریق سازمان برنامه و بودجه عدالت واقعی را در کشور ایجاد کنیم/ عدالت در حوزه آموزش باید برقرار شود
به گزارش پهره به نقل از عصرهامون مهدی اسماعیلی، نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ درباره راهکار مجلس برای برقرای عدالت گفت: عدالت یک مفهوم عام است که هم مورد تاکیدات دین اسلام و هم مورد پذیرش عقل و منطق انسانی است.
وی با بیان اینکه باید همه مردم به طور عادلانه از امکانات رفاهی بهره مند باشند افزود: مجلس به عنوان ریل گذار حرکت اقتصادی ، اجتماعی و همه ابعاد مدیریتی کشور می تواند نقش مهمی را از راه تصویب قوانین لازم و مطمئن و نیز نظارت درست بر پایبندی مسئولان به قانون داشته باشد.
این نماینده مجلس با بیان اینکه مجلس یازدهم در امر عدالت گستری مصمم است و این در روحیه تک تک منتخبین وجود دارد تصریح کرد: رهبر انقلاب توصیه کردند که روحیه انقلابی و جهادی را در مجلس یازدهم به نمایش بگذاریم.
اسماعیلی با اشاره به اینکه در مجلس مصمم هستیم که حقوق مردم را آنگونه که در شان ملت است در اختیارشان قرار دهیم عنوان کرد: به دنبال آن هستیم که مجریان کشور را ملزم به اجرای عدالت در بخش های مختلف مدیریتی کنیم.
نماینده مردم میانه با بیان اینکه سازمان عریض و طویل برنامه و بودجه با بیش از نیم قرن سابقه فعالیت در توزیع امکانات و اعتبارات ناموفق بوده است تصریح کرد: در برخی شهرها و استان‌ها مردم از امکانات اولیه رفاهی بی بهره هستند.
اسماعیلی با بیان اینکه نتوانستیم از طریق این سازمان عدالت واقعی را در کشور ایجاد کنیم عنوان کرد: مصمم هستیم در مجلس یازدهم تمام قواعد بازی را تحت نظر داشته باشیم تا بتوانیم بخش عظیمی از امکانات کشور را به طور عادلانه بین همه توزیع کنیم.
این نماینده مجلس با اشاره به اینکه عدالت نه تنها در بخش های رفاهی و اقتصادی برقرار نیست خاطرنشان کرد: متاسفانه در بحث آموزش یکسان برای تمام مردم شاهد ناعدالتی هستیم و  آموزش حوزه دیگری است که بایستی عدالت در آن برقرار شود.
وی گفت: کجی نامتوازنی را از توزیع امکانات و برقراری عدالت شاهد هستیم که باید بیش از گذشته برای بهبود وضع موجود تلاش کنیم.
انتهای پیام/
 
 
کد مطلب: 425654
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *