شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ ۱۱:۳۶
۰
جانشین فرمانده مرزبانی ناجا خبر داد؛

جلوگیری از ورود محموله سنگین مواد مخدر به کشور

سردار احمدعلی گودرزی از عملیات موفقیت آمیز مرزبانان استان سیستان و بلوچستان علیه سوداگران مرگ و کشف بیش از 2 تن انواع مواد مخدر در مرزهای جنوب شرق کشور خبر داد.
جلوگیری از ورود محموله سنگین مواد مخدر به کشور
به گزارش پهره به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمدعلی گودرزی، جانشین فرمانده مرزبانی ناجا بیان کرد: مرزبانان استان سیستان و بلوچستان با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی، از فعاليت باند بزرگ قاچاق موادمخدر و همچنین برنامه‌ريزی آن ها برای ورود محموله موادمخدر به داخل کشور از منطقه مرزی ميرجاوه مطلع شدند و بلافاصله اکيپ‌های پوششی و عملياتی مرزبانی با تجهيزات کامل به منطقه مورد نظر عزيمت کردند و به اجرای کمين و تشديد پوشش منطقه پرداختند.
 
وی افزود: پس از شناسايی مسيرهای احتمالی تردد قاچاقچيان، دلاورمردان هنگ مرزی ميرجاوه با هدايت عملياتی و پشتيبانی اطلاعاتی مرزبانی استان و با انجام عمليات هدفمند و هوشمندانه تمام مسيرهای تردد را بر قاچاقچيان بستند اما در نهایت سوداگران مرگ که در محاصره مرزداران گرفتار شده بودند، با به جا گذاشتن محموله موادمخدر از منطقه متواری شدند.
 
🔹جانشین فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: در اين عمليات موفقيت آميز ضمن توقيف دو دستگاه خودروی تويوتا،  2 تن و 275 کيلوگرم انواع موادمخدر شامل 2 تن و 200 کيلوگرم ترياک و 75 کيلوگرم حشيش از سوداگران مرگ کشف شد.
 
انتهای پیام/
کد مطلب: 425516
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *