پنجشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ ۱۸:۳۷
۰
رییس مرکز بهداشت شهرستان چابهار خبر داد:

پلمپ 14 واحد صنفی به علت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در چابهار

عبدالرسول خدمتی گفت: ۱۴ واحد صنفی به علت عدم رعایت پروتکل های پیشگیری از کرونا در شهرستان چابهار پلمپ شدند.
پلمپ 14 واحد صنفی به علت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در چابهار
به گزارش پهره، عبدالرسول خدمتی؛ رییس مرکز بهداشت شهرستان چابهار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران بیان کرد: طی بازدیدهای انجام شده توسط کارشناسان بهداشت محیط و حرفه ای مرکز بهداشت شهرستان چابهار در روز گذشته، ۱۴ واحد صنفی شامل قنادی، ابزار آلات، کارواش، آرایشگاه که پیش تر هشدار های بهداشتی را دریافت کرده بودند و نسبت به رفع نواقص اقدام نکرده بودند با دستور قضایی پلمپ شدند.
 
وی افزود: با توجه به اینکه فعالیت‌های واحدهای صنفی به صورت محدود مجاز بوده است، لذا با استفاده از ظرفیت بازرسان فعال نسبت به بررسی واحدهای صنفی که اجازه فعالیت را دارند به صورت روزانه اقدام می‌شود.
 
رییس مرکز بهداشت شهرستان چابهار ادامه داد: در صورتی که واحد صنفی مسائل بهداشتی و پروتکل های پیشگیری از کرونا را  رعایت نکنند متخلف شناخته شده و بر اساس قانون با این واحدهای متخلف برخورد خواهد شد.
 
وی گفت: تیم های بازرسی بهداشت محیط و حرفه ای مرکز بهداشت شهرستان چابهار در دو شیفت صبح و عصر مشغول نظارت موارد بهداشتی و پروتکل های کویید-19 در محیط کار و اصناف هستند.
 
 خدمتی خاطرنشان کرد: شهروندان میتوانند گزارشات تخلفات بهداشتی در اماکن عمومی و محیط کار را از طریق سامانه 190 به بازرسین ما اطلاع دهند.
 
انتهای پیام/
کد مطلب: 425494
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *