یک کارشناس سیاسی عنوان کرد:

پلیس ضامن امنیت کشور / تحریم ناجا عمق کینه آمریکا نسبت به ملت ایران است

7 خرداد 1399 ساعت 10:32

ضیاء خزایی گفت: پلیس ضامن امنیت کشور است و حمایت مردم از نیروی انتظامی مهم ترین ضمانت و مشروعیت نظام اسلامی است.


ضیاء خزایی، یکی از کارشناسان سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: تحریم های آمریکا به تحریم هایی نمادین تبدیل شده و اثر چندانی روی نهادهای امنیتی کشور ایران ندارد.
وی افزود: نیروی انتظامی برای برقراری نظم و امنیت در کشور نیاز به تجهیزات و سلاح های پیشرفته ندارد بلکه رابطه همدلی و دوجانبه بین مردم و آنان باعث افزایش ضریب امنیت در ایران می شود و تحریم آمریکا هیچ تاثیری برای ناجا ندارد.
این کارشناس سیاسی با بیان این که، حضور پلیس در ایجاد امنیت در برون و درون مرزها الزامی است، ادامه داد: تحریم های آمریکا علیه ایران باعث شده که ما به فکر خود باشیم و از نظر اقتصادی، تولید سلاح و تجهیزات نظامی پیشرفت های چشم گیری داشته باشیم و وابسته به کشورهای خارجی نباشیم و تهدیدها را تبدیل به فرصت کردیم که این به نفع کشور می باشد.
خزایی اضافه کرد: ایران قبل از انقلاب ۷ عدد پالایشگاه داشت و نیاز کشور را از سایر کشورهای خارجی تامین می کرد اما به محض تحریم جهت تامین نیاز داخلی به فکر ساخت ۲ عدد پالایشگاه دیگر افتاد و اکنون تحریم های علیه ایران باعث شده که از آنان به عنوان فرصت استفاده کنیم.
وی تصریح کرد: آمریکا همیشه به صورت یک جانبه عمل می کند و بیشتر کارهایش زمینه تبلیغاتی دارد‌. پلیس ضامن امنیت کشور است و حمایت مردم از نیروی انتظامی مهم ترین ضمانت و مشروعیت نظام اسلامی است. 
انتهای پیام/


کد مطلب: 425334

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/425334/پلیس-ضامن-امنیت-کشور-تحریم-ناجا-عمق-کینه-آمریکا-نسبت-ملت-ایران

پهره
  https://www.pahreh.ir