سه شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۹ ۱۵:۵۶
۰
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور؛

۴۱۰۰ واحد مسکونی در سیستان و بلوچستان افتتاح می شود

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از افتتاح ۴۱۰۰ واحد مسکونی محرومان در کل سیستان و بلوچستان خبر داد.
۴۱۰۰ واحد مسکونی در سیستان و بلوچستان افتتاح می شود
محمد باقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در گفت و گو با خبرنگار پهره گفت: تعدادی واحد مسکونی مختص محرومان طبق قرارداد در دهه فجر سال گذشته در خاش به افتتاح رسید و اکنون امروز در کل استان سیستان و بلوچستان تعداد ۴۱۰۰ واحد مسکونی محرومان به بهره برداری می رسد و تحویل شخصیت های دوست داشتنی که حضرت امام راحل به توجه و حمایت آنان تاکید داشتند می شود.
وی در تکمیل مطلب فوق؛ افزود: ۱۴۶۰۰ واحد مسکونی محرومان در کل کشور امروز افتتاح می شود و این واحدها تحویل صاحبان آن می شود.
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور تصریح کرد: در استان سیستان و بلوچستان علما اهل سنت در زمینه تامین تسهیلات قرض الحسنه جهت فراهم کردن مسکن برای محرومان همکاری مضاعفی با دولت داشتند که بیش از ۵ هزار واحد مسکونی به احترام آنان تقدیم نیازمندان این منطقه می شود.
وی با اشاره به این که امروز جلوه ای از اهداف حضرت امام خمینی (ره) بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران تحقق می یابد، تصریح کرد: ۷۳۰ کیلومتر راه آهن از چابهار، نیکشهر، ایرانشهر، خاش به زاهدان و از آن جا به سر تا سر شبکه ریلی ایران متصل خواهد شد.
نوبخت بیان کرد: اکنون فرزندان سلحشور امام راحل نیروهای سپاه پاسداران در قرارگاه خاتم الانبیا (ع) در حال احداث خط بزرگ ریلی در سیستان و بلوچستان هستند تا چابهار بندر اقیانوسی را به دل ایران وصل کنند‌.
وی گفت: با توکل بر خدا در سال جاری دو بخش از مسیر راه آهن زاهدان تا خاش و چابهار تا ایرانشهر به زودی افتتاح خواهد شد.
این مقام مسئول با بیان این که توجه به انسان های شریف که به هر دلیل امکان معشیت و زندگی برای آنان سخت است به خصوص در زمینه تامین مسکن، از سفارش های همیشگی امام (ره) و مقام معظم رهبری بوده است، اذعان کرد: بنده امروز به عنوان نماینده دولت در کنار مردم شریف ایرانشهر هستم تا نماد اصلی جمهوری اسلامی ایران را به انجام برسانم.
گفتنی است؛ امروز با حضور محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، دو واحد مسکونی محرومان در نوک آباد سرهنگ شهرستان ایرانشهر افتتاح شد.

انتهای پیام/
کد مطلب: 425312
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *