شنبه ۳ خرداد ۱۳۹۹ ۱۸:۲۲
۰
نماینده منتخب مردم زاهدان در مجلس عنوان کرد؛

فرمایشات رهبر انقلاب متناسب با شرایط روز جهان اسلام است

فداحسین مالکی گفت: پیام بیانات رهبر انقلاب هشداری برای جوانان فلسطین وسایر کشورای اسلامی بود تا از دسیسه های استکبار جهانی غفلت نکنند.
فرمایشات رهبر انقلاب متناسب با شرایط روز جهان اسلام است
به گزارش پهره؛ مالکی نماینده منتخب مردم زاهدان در مجلس در گفت و گو با زاهدنیوز، بیان کرد: محتوای فرمایشات رهبر انقلاب، متناسب با شرایط روز جهان اسلام است، جبهه انقلاب با دستور امام خمینی(ره) همواره در راستای حمایت از فلسطین و مقابله با صهیونیسم گام برداشته و این مبارزه روز به روز ابعاد وسیع تری به خود گرفته است.
 
وی افزود:امروز استکبار جهانی به دنبال ایجاد شکاف و تفرقه در جهان اسلام و قرار دادن مسلمانان در مقابل جبهه مقاومت است، استکبار جهانی سعی در کمرنگ کردن موضوع اشغال فلسطین در جهان اسلام دارد، گسترش جنگ ها در عراق، یمن، لبنان و سوریه برای به انحراف کشاندن اذهان مسلمین از مسئله فلسطین است.
 
وی خاطرنشان کرد: همان طور که رهبر انقلاب فرمودند فلسطین خط قرمز مسلمین جهان است و سرنوشت ملت فلسطین باید به دست خود آنها رقم بخورد و مردم فلسطین از هر دین و مذهبی بدون دخالت آمریکا و اسراییل سرنوشت کشور خود را تعیین کنند.
 
مالکی با اشاره به حمایت همه جانبه آمریکا از رژیم صهیونیستی، تاکید کرد: همه دولت هایی که در آمریکا سر کارآمدند سیاست حمایت از اسراییل را در پیش گرفته اند اما ترامپ حمایت زیادی از رژیم صهیونیستی می کند و سعی دارد تا حیطه لشکرکشی صهیونیست ها را در سرزمین های اشغالی بیشتر کرده و عرصه را برمسلمانان تنگ تر کند و از سوی دیگر با ایجاد تفرقه در جبهه مقاومت شکاف ایجاد کند که پیام بیانات رهبر انقلاب هشداری برای جوانان فلسطین وسایر کشورای اسلامی بود تا از دسیسه های استکبار جهانی غفلت نکنند.
 
وی اعتماد به غرب را اشتباه دانست و اذعان کرد:غربی ها ارتباط تنگاتنگی با اسراییل دارند و هرگز قابل اعتماد نیستند تجربه چهل ساله انقلاب نیز این موضوع را آشکارتر می کند و ملت فلطسین نباید اشتباهات رهبران گذشته خود را تکرار کنند رهبران فلسطین نیز باید احتیاط کنند تا با طناب پوسیده غرب به چاه نیفتند.
 
مالکی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب هدف اصلی آمریکا و اسراییل را به طور دقیق شناسایی کردند و تاکید دارند که گفتمان در برابر چنین دشمن وحشی کارساز نیست و باید با قدرت در مقابل چنین دشمنی ایستاد آنچنان که سردار سلیمانی در مقابل داعش ایستاد و با آن جنگید با اسراییل جنایتکار نیز باید به مبارزه برخاست.
 
انتهای پیام//
کد مطلب: 425287
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *