نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی؛

سخنرانی رهبر انقلاب؛ تجلی بخش روز جهانی قدس/ وحدت مسلمانان سبب رعب و وحشت در دل یهودیان شده است

2 خرداد 1399 ساعت 10:44

علیم یارمحمدزهی با اشاره به این که مسلمانان با اتحاد و وحدت می توانند بر افکار دشمن خط بطلان بکشند، گفت: سخنرانی مقام معظم رهبری در روز قدس اظهار تنفر و انزجار ملت ایران از رژیم اشغالگر صیهونیست ها می باشد.


علیم یارمحمدزهی، نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: بر حسب فرامین حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری روز قدس سال های گذشته به صورت حرکت خودجوش بود که همه مردم در راهپیمایی شرکت می کردند و با این عمل تنفر و انزجار خود از رژیم اشغالگر قدس را نشان می دادند. اما امسال این مناسبت طبق دستور ولی امر مسلمین به گونه ای متفاوت برگزار می شود.


وی افزود: امسال مراسم مقدس روز قدس به فرمایشات و تذکرات مقام معظم رهبری در رسانه ها موکول شده است.


نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت کنونی کشور در راستا بیماری کرونا و فراگیر بودن آن ادامه داد: سخنرانی مقام معظم رهبری در همه رسانه های صوتی و تصویری در واقع اظهار تنفر و انزجار ملت ایران از رژیم کودک و اشغالگر اسرائیل است.


وی در ادامه مطلب فوق، تصریح کرد: رژیم اشغالگر قدس و حامیان آن فکر نکنند که حمایت و دفاع از فلسطین به فراموشی سپرده می شود بلکه آنان باید بدانند به هر نحو مقدور و متناسب با شرایط ملت ایران تنفر خود را از صیهونیست ها بیان می کنند و امسال انزجار خود را از آنان و حمایت قدس از رسانه ها منعکس می کنند.


یارمحمدزهی عنوان کرد: رژیم اشغالگر صیهونیست ها بدانند هیچ جریانی چون کرونا و بلاهای زمینی و آسمانی نمی توانند قضیه دفاع از کشور مظلوم فلسطین را تحت شعاع قرار دهد‌.


وی اضافه کرد: ملت ایران یار و یاور مردم ستمدیده فلسطین هستند و آنان را فراموش نمی کنند.


این مقام مسئول خاطرنشان کرد: باید از توصیه های بزرگانی چون رهبری که آگاه به همه امور هستند به نحو احسن بهره برد تا بتوان از ظرفیت خدادادی های کشور اسلامی در هر زمینه استفاده بهینه را برد.


وی گفت: اتحاد و وحدت میان مسلمانان جهان باعث ایجاد رعب و وحشت در دل رژیم اشغالگر قدس شده است و اگر این رویه ادامه یابد می توان از شعار و تفکرات کشورهای اسلامی در سر جای نشاندن اسرائیل استفاده کرد و طبق فرموده مقام معظم رهبری این کشور ظلم ستیز باید در آینده ای نه چندان دور از صحنه روزگار محو شود.


انتهای پیام/


کد مطلب: 425257

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/425257/سخنرانی-رهبر-انقلاب-تجلی-بخش-روز-جهانی-قدس-وحدت-مسلمانان-سبب-رعب-وحشت-دل-یهودیان-شده

پهره
  https://www.pahreh.ir