نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی؛

روز قدس بزرگ‌ترین اعتراض جهان اسلام به مسئله فلسطین است

31 ارديبهشت 1399 ساعت 7:36

حسینعلی شهریاری با اشاره به این که مجموعه اقدامات آمریکا در حمایت از رژیم صهیونیستی، اهمیت دفاع از فلسطین را دو چندان کرده است؛ گفت: همه مسلمانان جهان باید روز قدس را فرصتی برای اعلام انزجار از یهودیان بدانند.


حسینعلی شهریاری، نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: طبق فرموده حضرت امام (ره) و تفکر مقام معظم رهبری اسرائیل باید محو شود و کشوری در چند سال آینده به این نام وجود نخواهد داشت.


وی افزود: رژیم اشغالگر صیهونیست ها در سال ۱۹۴۸ توسط انگلیس مکار، حیله گر و به کمک آمریکا سرزمین فلسطین را تخریب و از آن زمان بسیاری از مسلمانان را به شهادت رساند و مردم این کشور را آواره کردند.


نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کشور فلسطین توسط یهودیان غصب و اشغال شده است و سرزمین اشغالی رژیم صهیونیستی پایدار نخواهد ماند.


وی اضافه کرد: رژیم اشغالگر قدس هر روز به دنبال ایجاد توطئه های جدید است که بتواند علاوه بر فلسطین به دیگر کشورهای مسلمان چون لبنان و سوریه ورود پیدا کند و سرزمین های بیش تری را اشغال کند.


شهریاری عنوان کرد: رژیم اشغالگر قدس دولتی بی غیرت است که به زنان و مردان رحم نمی کند و اقدام به کودک کشی می کند.


وی با بیان این که یهودیان و رژیم اشغالگر صیونیست ها مخالفان با حکومت خود را ترور می کنند؛ تصریح کرد: روز قدس اعتراض عمومی مسلمانان علیه این حکومت و دولت غاصب است.


نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخن امان راحل که مسلمانان روزی با هم متحد شوند و هر مسلمان یک سطل آب بریزد اسرائیل از بین می رود، گفت: این رژیم اشغالگر صیهونیست ها به زودی نابود می شود.


وی خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران از کشور مظلوم فلسطین نهایت حمایت معنوی و تجهیزاتی را دارد و در حالی که کشورهای چون امارات، بحرین، اردن تمام توان خود را در از بین بردن مسلمانان به کار گرفتند.


این مقام مسئول گفت: روزی خواهد آمد که مردم مسلمان در کشورهای عربی علیه آنان قیام اسلامی به پا و رژیم اشغالگر صیهونیست ها را نابود کنند.


انتهای پیام/


کد مطلب: 425222

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/425222/روز-قدس-بزرگ-ترین-اعتراض-جهان-اسلام-مسئله-فلسطین

پهره
  https://www.pahreh.ir