نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری؛

اسرائیل پسر خوانده آمریکا است/ محو رژیم اشغالگر قدس از صحنه جغرافیا خواسته جهانیان است

30 ارديبهشت 1399 ساعت 8:18

مولوی نذیر احمد سلامی گفت: یکی از راهبردها و استراتژی های قرآنی مسلمانان، نابودی رژیم اشغالگر صهیونیستی و آزادی قبله اول آنان بیت المقدس است.


نذیر احمد سلامی، نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: تاسیس حکومت رژیم اشغالگر قدس فاقد هر‌ گونه مجوز شرعی و مشروعیت قانونی می باشد و صرفا به دلیل تجاوزگری و وسعت طلبی تشکیل شده است.



وی افزود: در سال ۱۹۴۸ میلادی استکبار صیونیست های اطراف دنیا را جمع کرد به خاطر این که خاک فلسطین، قلب جهان اسلام را اشغال کند.


نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: مبارزه علیه رژیم طاغوت گر صیهونیست ها یکی از راهبردها و استراتژی های قرآنی می باشد؛ چرا که در این زمینه این کتاب آسمانی فرموده است مظلومان باید علیه ظالمان حمایت شوند و با این دشمنان باید مبارزه کرد.


وی تصریح کرد: مسلمانان پای بند استراتژی های قرآنی هستند؛ به طوری که سعی و تلاش آنان برای نابودی رژیم اشغالگر قدس همچنان ادامه دارد.


سلامی اضافه کرد: یکی از آرزوهای دیرینه مسلمانان طبق راهبردهای قرآنی آزادی قبله اول آنان یعنی بیت المقدس و رهایی مردم فلسطین از ظلم و ستم است.


وی در تکمیل مطلب فوق؛ تصریح کرد: مسلمانان هیچ وقت از دفاع مظلومان در برابر رژیم اشغالگر صیهونیست ها دست بر نمی دارند و هیچ مسئله و جریانی آنان را در راستا حمایت فلسطین می تواند تحت الشعاع قرار دهد.


این مقام مسئول عنوان کرد: رژیم اشغالگر صیهونیست ها پسر خوانده آمریکا است و در دنیا کافران و مسلمانان حق حیات و زندگی دارند اما چون اسرائیل یک حکومت اشغالی می باشد باید نابود شود.


وی خاطرنشان کرد: رژیم اشغالگر قدس حق حیات و زندگی در فلسطین را ندارد و با توجه به این که فاقد مشروعیت است باید از صحنه جغرافیا محو شود.


انتهای پیام/


کد مطلب: 425220

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/425220/اسرائیل-پسر-خوانده-آمریکا-محو-رژیم-اشغالگر-قدس-صحنه-جغرافیا-خواسته-جهانیان

پهره
  https://www.pahreh.ir