دوشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۲۲:۰۸
۰
در جلسه شورای اداری مطرح شد؛

تكريم ارباب رجوع موجب شكوفايي و توسعه سلامت اداري مي شود/ بی‌توجهی به فاصله‌گذاری اجتماعی زمینه افزایش بیماری کرونا را افزایش می‌دهد

جلسه شورای اداری با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان و تمامی مدیران و مسئولین ایرانشهر برگزار شد.
تكريم ارباب رجوع موجب شكوفايي و توسعه سلامت اداري مي شود/ بی‌توجهی به فاصله‌گذاری اجتماعی زمینه افزایش بیماری کرونا را افزایش می‌دهد
به گزارش پهره؛ امروز صبح جلسه شورای اداری با حضور امام جمعه، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان و اعضای شورای اداری ایرانشهر در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.


در این جلسه ابوذر کوثری؛ معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر ضمن تقدیر و تشکر از زحمات سال ۹۸ اعضا شورای اداری این منطقه، بیان کرد: در سال گذشته با وجود همه کمبودها و کاستی ها همدلی خوبی بین مجموعه این اعضا صورت گرفته بود و این عملکرد شنا باعث رضایت مندی نسبی بین علما و مردم شده است که باید همچنان این روند ادامه داشته باشد.


وی افزود: مسئله مهم و حائز اهمیت در شرایط کنونی در شهرستان ایرانشهر وجود بیماری کرونا می باشد؛ که متاسفانه تعداد بیماران آن به صورت تدریجی رو به افزایش و در چند روز اخیر روند صعودی داشته که طبق آمار دانشگاه علوم پزشکی این منطقه وارد وضعیت قرمز شده است‌.



معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر با بیان این که زیرساخت های پزشکی و درمانی این منطقه نسبت به برخی مناطق دیگر کشور ضعیف تر می باشد، ادامه داد: با توجه به اقتضائات و شرایط فرهنگی این حوزه در راستا بیماری کرونا در وضعیت خوبی نیست.


وی عنوان کرد: در راستا کنترل کرونا بسیاری از ارگان ها که در راس محوریت این بیماری قرار داشتند فعالیت های مهمی در زمینه کنترل ویروس از جمله فاصله گذاری اجتماعی انجام دادند و از این منظر ایرانشهر از جمله شهرستان هایی بود که با جدیت ورود کرد که نتایج مطلوبی را در پی داشت؛ اما متاسفانه تصمیمات کلان کشوری باعث شد در حال حاضر وضعیت در این منطقه از شرایط خوبی برخوردار نباشد.


کوثری گفت: همه ادارات و ارگان ها موضوع ویروس کرونا را جدی بگیرند و در زمینه کنترل این بیماری ورود کنند منتظر ارائه خدمات دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت ایرانشهر نباشند.


وی مهم ترین عامل پیشگیری از بیماری کرونا را طبق توصیه های پزشکی استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی دانست و عنوان کرد: بهترین عامل بازدارنده و مهار کننده این ویروس اجتناب از تجمعات اجتماعی است.


این مقام مسئول تصریح کرد: در سال جدید توصیه های فراوانی وجود دارد که باید به تدریج و در طی جلسات مطرح شود مهم ترین توصیه ای که وجود دارد این است که امسال سیاست ها گذشته را با توان بیشتر و برنامه ریزی درست ادامه داد.


وی گفت: آن مسئله ای که بر همگان روشن می باشد محدود بودن منابع دولتی است؛ اما با این حال آن کاری که از دست حوزه کاری ما بر می آید با اهتمام فراوان بازدهی خود را افزایش دهیم.


فرماندار ایرانشهر گفت: اگر در این شهرستان موفقیت هایی مشاهده می شود دلیل اصلی آن حاصل همکاری و همدلی، مشارکت طلبیدن علما، مسئولین و مردم بوده است.


وی خاطر نشان کرد: در سال جدید ادارات و ارگان ها براساس راهبردها و دستورالعملی که تعریف شده با تمام توان خود باید در ایرانشهر پای کار بیایند. توسعه و عدم آن در یک منطقه اتفاقی نیست.


کوثری با اشاره به این که در برخی قسمت ها در ایرانشهر آشفتگی ها و هرج و مرج هایی وجود دارد که باید به مرور زمان حل شود؛ اذعان کرد: به طور کلی توسعه با حد مطلوب و از کف آغاز می شود و هیچ طرحی از مطلوبیت شروع نمی شود.


به گفته وی؛ در انجام برخی پروژه ها در راستا توسعه شهرستان ایرانشهر برخی افراد علاوه بر منافع شخصی خود سنگ اندازی های جهت عدم پیشبرد طرح دارند و تازه به فکر شرح وظایف خود می افتند.


کوثری بیان کرد: هدف اصلی ما انجام کار در راستا توسعه شهرستان ایرانشهر است.


وی با تاکید بر این که پاسخ گویی به ارباب رجوع و اقناع سازی آنان بسیار حائز اهمیت است و مسئول باید این مسئله را ارزشمند بداند؛ گفت: در مورد کمبودها و ظرفیت ها باید مسئولین به مردم اطلاع رسانی کنند.


فرماندار ایرانشهر ضمن تبریک روز روابط عمومی عنوان کرد: مدیران باید این بخش از ارگان ها و ادارات را تقویت کنند.


وی با اشاره به این که ادارات باید در راستا انجام کارهای خود تحول ایجاد کنند و از روزمرگی بپرهیزند؛ اضافه کرد: روز قدس بسیار مهم و تاریخی است و نباید از این مناسبت به راحتی گذشت اما حفظ جان و سلامتی مردم از هر چیزی بالاتر است و مطابق با ابلاغیه ای که برای این روز مهم ابلاغ شود همه با رعایت اصول و پروتکل های بهداشتی و شیوه نامه های صادر شده حضور و پرشور برگزار کنیم.


فرماندار ایرانشهر در پایان اشاره به کمک رسانی به زندانیان، گفت: همه با شرکت در این کار خیر در حد توان خود همکاری کنند و اشخاصی که در اسارت هستند را آزاد کنند و به آغوش خانواده شان بازگردانند.


انتهای پیام/
کد مطلب: 425218
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *