امام جمعه اهل سنت میرجاوه؛

سفارتخانه های غربی در ایران مکان مناسب برای جاسوسی هستند/نهادهای امنیتی و اطلاعات هوشیارانه عمل کنند

23 ارديبهشت 1399 ساعت 7:59

مولوی عبدالرحیم ریگیان پور با اشاره به این که هدف اصلی دشمنان نابودی نظام و ملت ایران است؛ گفت: وزارت اطلاعات در برابر سفارتخانه های موجود در کشور با حساسیت بیشتری عمل کند.


عبدالرحیم ریگیان پور، امام جمعه اهل سنت میرجاوه در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: تحریم های ظالمانه دشمن علیه نظام و ملت به دلیل این است که بتواند روزنه ای برای نفوذ به داخل کشور ایجاد کند و از هربه ای سواستفاده کند.


وی افزود: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران از هر لباسی و پوششی استفاده می کنند تا با نفوذ به داخل کشور به اهداف شوم خود برسند اما سرویس های اطلاعاتی امنیتی سپاه، وزارت اطلاعات و همه ارگان های ذیربط توانستند نقش خود را به خوبی ایفا کنند و افرادی که از طرف کشورهای آلمان، امریکا، اسرائیل جهت جاسوسی به این منطقه وارد شده اند را شناسایی و اقدامات لازم در این راستا را انجام دهند.



امام جمعه اهل سنت میرجاوه با اشاره به این که ملت ایران باید همیشه در برابر دسیسه های دشمنان نظام و اسلام هوشیار عمل کنند، ادامه داد: مقام معظم رهبری به کرات در راستا نفوذ دشمن در کشور متذکر شدند که باید مراقب باشیم که این شیاطین به اشکال و عناوین مختلف به دنبال نفوذ به این منطقه هستند ضمن این که دستگاه های اطلاعاتی امنیتی باید شفاف عمل کنند.


وی با بیان این که آمریکا خیرخواه ملت ایران نیست و اسرائیل دشمن شماره یک ما می باشد، تصریح کرد: هر کسی از کشورهای غرب و شرق به ایران می آید فقط برای رسیدن به منافع خویش است که در این زمینه باید سرویس های اطلاعاتی هوشیار عمل کنند.


ریگیان پور اضافه کرد: گاهی برخی افراد از کشورهای غربی به عنوان دوست و خیرخواه وارد کشور می شوند که هدف آنان جمع آوری کشف یک سری اطلاعات از ایران است.


وی گفت: باید سرویس های اطلاعاتی امنیتی از ورود افرادی که به دنبال سواستفاده در داخل کشور هستند خودداری کرده و در قبال این اشخاص به صورت شفاف عمل کنند.


این خطیب جمعه اضافه کرد: سفارت خانه های موجود در ایران به دنبال منافع کشورهای خودشان می باشند و هر چه سفارتخانه وابسته به غرب در کشور داریم در پشت پرده به نفع دشمنان ایران یعنی آمریکا و اسرائیل کار می کنند که در این زمینه باید دستگاه دیپلماسی وزارت خارجه دقیق و شفاف عمل و خیر، شر و هدف آنان را شناسایی کند. مردم عادی به این سیستم ها دسترسی ندارند.


وی گفت: یکی از وظایف دستگاه دیپلماسی این است که مطابق با اهداف نظام و رهبریت گام بردارد؛ ضمن این که شفاف و واضح عمل کند.


ریگیان پور خاطر نشان کرد: مجلس خانه ملت است و نمایندگان امید و زبان گویا مردم هستند. آنان می توانند در زمینه فعالیت سفارتخانه های موجود در کشور کمیسیون تشکیل بدهند و لایحه تصویب کنند.


امام جمعه اهل سنت میرجاوه ادامه داد: وجود برخی سفارتخانه ها در ایران که به دنبال تخریب ایران می باشند در واقع به نوعی تهدید و دغدغه می باشد‌.


وی گفت: اگر در برجام طبق فرموده رهبری عمل می شد قطعا به نتایج بهتری دست پیدا می کردیم. راه برون رفت از مشکلات کشور و مقابله با دشمنان در سطح بین المللی و داخلی این است که ضمن عمل به توصیه های رهبر فرزانه هوشیارانه و با بصیرت عمل کنیم.


انتهای پیام/


کد مطلب: 425192

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/425192/سفارتخانه-های-غربی-ایران-مکان-مناسب-جاسوسی-هستند-نهادهای-امنیتی-اطلاعات-هوشیارانه-عمل-کنند

پهره
  https://www.pahreh.ir