یک کارشناس مذهبی:

همه آحاد جامعه موظفند به مستمندان کمک کنند/رزمایش کمک مومنانه تجلی ایثار در سختی هاست

21 ارديبهشت 1399 ساعت 8:19

حجت الاسلام والمسلمین هادی بامری گفت: همه آحاد جامعه موظفند به مستمندان کمک کنند همان گونه ای که امروز بسیجیان و پاسداران در این حماسه حضور بی هیچ چشم داشتی به یاری نیازمندان شتافته اند.


به گزارش پهره، حجت الاسلام والمسلمین هادی بامری در گفتگو با خبرنگار صدای بلوچ بیان کرد: یکی از شیوه های رفتاری ائمه اطهار (ع) رسیدگی به وضعیت مستضعفان و نیازمندان جامعه بوده است که این شیوه می تواند راهگشای تمام مسلمانان باشد.
 
این کارشناس مذهبی افزود: همه افراد جامعه اسلامی در حالت عادی، حق زنده ماندن و استفاده طبیعی از امکانات موجود در طبیعت را دارند که با این قاعده به مستمندان هم باید کمک شود.
 
وی عنوان کرد: تأمین حقوق نیازمندان و مستمندان جامعه، مستلزم برآورد نیاز، تأمین منابع مالی و سازوکاری برای حمایت از آنان است.
 
بامری گفت: امام علی (ع) در این باره فرموده اند: «خداوند روزی نیازمندان را در اموال ثروتمندان واجب کرده است و نیازمندی گرسنه نمی ماند، مگر اینکه توانگری از حق او بهره مند شده باشد».
 
این کارشناس مذهبی اضافه کرد: با توجه به دستور رهبر معظم انقلاب مبنی بر رزمایش کمک مومنانه، همه آحاد جامعه موظفند که در حد توان خود به نیازمندان و مستمندان جامعه کمک کنند.
 
وی ادامه داد: در روزهای اخیر شاهدیم که نیروهای بسیجی و پاسداران سبزپوش سپاه بدون هیچ چشم داشتی در رزمایش کمک مومنانه به نیازمندان و مستمندان جامعه کمک می کنند.
 
انتهای پیام/


کد مطلب: 425183

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/425183/همه-آحاد-جامعه-موظفند-مستمندان-کمک-کنند-رزمایش-مومنانه-تجلی-ایثار-سختی-هاست

پهره
  https://www.pahreh.ir