شنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۰۶:۴۷
۰
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر؛

رزمایش کمک مومنانه، اقدامی زیبا در مبارزه با کرونا/ یاری هم نوعان بسیار شایسته است

ابوذر کوثری گفت: کمک مومنانه صحنه‌های شیرین و غرورآفرینِ مردم ایران در اوج تلخی‌های کرونا است و نیاز است که آنان برای همدلی با نیازمندان در رزمایش کمک مومنانه شرکت کنند.
رزمایش کمک مومنانه، اقدامی زیبا در مبارزه با کرونا/ یاری هم نوعان بسیار شایسته است
ابوذر کوثری؛ معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: نهادهای دولتی در زمینه کمک مومنانه اقداماتی و برنامه ریزی هایی را در این شهرستان انجام داده اند که تاکنون حرکت ها و فعالیت های خوبی در ارتباط گیری با خیران این منطقه صورت گرفته است.
وی افزود: با شیوع ویروس کرونا گروه های مختلف مردمی در کنار مسئولان دولتی و حاکمیتی پا به عرصه گذاشتند تا مشکلات موجود در حوزه تامین اقلام مورد نیاز بهداشتی را حل کنند و گامی برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا بردارند.
فرماندار ایرانشهر با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در راستای ارائه کمک های مومنانه تصریح کرد: با توجه به این که صاحبان برخی مشاغل در شرایط کنونی متاثر از بیماری کرونا شدند و بسیاری از خانواده ها برای تامین مایحتاج معیشتی خود در شرایط ضعیف اقتصادی قرار دارند لذا ضروری است در دستگیری از محرومان پیش قدم باشیم.
وی ادامه داد: در راستا کمک مومنانه اقدامات موثری از ناحیه دولت، خیرین، نهادهای حامی نیازمندان نظیر کمیته امداد، بهزیستی، در سطح شهرستان ایرانشهر انجام شده که اجرای این طرح می تواند یکی از ابتکارات بسیار خوب و به جا و شایسته باشد.
کوثری خاطرنشان کرد: در آموزه های دین مبین اسلام نیز به موضوع نوع‌دوستی، دست‌گیری و کمک به افراد تاکید شده و این طرح نیز در همین راستا و اجرای آن مستلزم مشارکت اجتماعی آحاد جامعه است و کسانی که می خواهند در این طرح خداپسندانه کمک کنند باید با نیت الهی در آن مشارکت داشته باشند.
وی عنوان کرد: با همکاری فرمانداری هر نوع هماهنگی؛ حمایت و تشویق خیرین و هدایت آنان در اجرا هر چه بهتر طرح کمک مومنانه در ایرانشهر توسط متولین این امر انجام شده است.
فرماندار ایرانشهر گفت: در عملی کردن طرح مومنانه، نیروهای سپاه پاسداران شهرستان نسبت به سایر ارگان ها زحمات بیش تری را تقبل کرده اند.
وی تصریح کرد: در حقیقت کمک مومنانه صحبت از یک بسیج همگانی برای یاری به هم نوع است، هموطن و شهروندانی که در این روزهای سخت، کروناویروس و شرایط پیش آمده، اشتغالش، زندگی و خانواده اش را هدف قرار داده است، مطمئنا همدردی همواره وجود داشته و خیران و نیکوکاران در سخت ترین شرایط کشور مانند جنگ و حوادث مترقبه حامی مردم بوده و هستند و اکنون از این آزمون نیز سربلند بیرون می‌آیند.
انتهای پیام/
کد مطلب: 425171
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *