پنجشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۱۱:۱۱
۰
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ایرانشهر؛

عدم رعایت موازین بهداشتی در صدر تخلفات/ ۱۵ پرونده برای متخلفان تعزیزاتی تشکیل شد

احمد رضا هاشمزهی از تشکیل ۱۵پرونده برای متخلفان تعزیزاتی خبر داد.
عدم رعایت موازین بهداشتی در صدر تخلفات/  ۱۵ پرونده برای متخلفان تعزیزاتی تشکیل شد
 
احمد رضا هاشمزهی، معاون سیایی و اجتماعی فرمانداری ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره گفت: در سومین روز توسط گشت های نظارت به بازار، ویژه رمضان از مراکز مواد غذایی، میوه و تره بار، قنادی ها، خبازی ها و رستوران های عرضه آش و حلیم بازدید به عمل آمد.


وی افزود: گشت های نظارتی بازار ایرانشهر از ۳واحد صنفی رستوران در سطح شهر بازدید کردند که برای ۲واحد به علت تخلف و عدم رعایت موازین بهداشتی، تقلب، عدم درج قیمت پرونده تشکیل و مبلغ جهت رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد.


معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ایرانشهر تصریح کرد: در ادامه بازرسی تیم های نظارتی از ۱۳واحد صنفی شامل سوپرمارکت، مراکز فروش مواد غذایی بازدید شد که ۷واحد متخلف شناسایی و برا آنان پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی شهرستان جهت رسیدگی ارسال شد.


وی ادامه داد: در این بازدیدها مقادیری کالای غیر بهداشتی و تاریخ مصرف گذشته کشف و ضبط شد.


هاشمزهی عنوان کرد: بازدیدی که توسط گشت نظارتی ایرانشهر از یک واحدصنفی فروش دخانیات صورت گرفته بود باعث شناسایی ضبط یکصد پاکت سیگار و تتون شد.

وی خاطر نشان کرد: همچنین در بازرسی تیم های نظارتی از ۱۲ واحد‌ صنفی سطح شهر از قبیل قنادی همراه با کارگاه های تولید انواع شیرینی و زولبیا، بامیه، واحد های صنفی عرضه کننده آش و حلیم، خبازی ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای بازدید شد که تعداد ۶ واحد متخلف با عناوین تخلف گران‌فروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت و عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی، شناسایی و برای متخلفین پرونده تشکیل شد.

این مقام مسئول گفت: شهروندان عزیز می توانند گزارشات تخلفات گرانفروشی، عدم درجه قیمت، کم فروشی و عرضه مواد غیر مجاز و غیر بهداشتی را به سامانه ۱۲۴اداره صمت شهرستان ایرانشهر اطلاع دهند.

انتهای پیام/
 
کد مطلب: 425129
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *