دوشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۱۳:۴۵
۰
امام جمعه اهل تشیع ایرانشهر؛

تلاش های صادقانه کادر درمانی در مواجهه با کرونا ستودنی است

حجت الاسلام و المسلمین شجاع الدین ابطحی گفت: شیوع ویروس کرونا در جهان، ارزش وجودی فرشتگان نجات را بیش از گذشته عیان کرده است و امروز تمام اقشار مردم قدردان ایثار و تلاش مدافعان سلامت می باشند.
تلاش های صادقانه کادر درمانی در مواجهه با کرونا ستودنی است
شجاع الدین ابطحی، امام جمعه شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره افزود: در وضعیت کرونا؛ کادر پزشکی، پرستاری، بهیاران و تمام کسانی که در حوزه بهداشت و درمان مشارکت دارند؛ تا هم اکنون در راستا خدمت به مردم توانسته اند به خوبی بدرخشند و این ایام برای آنان یکی از صحنه های کارزار و بسیار سخت بوده است.
وی در تکمیل مطلب فوق، ادامه داد: کلمه مجاهدانه تنها لغتی است، که می توان در برابر خدمات ارزنده مدافعان سلامت به کار برد و این جهادی است که پزشکان و کادر پزشکی تا پا از دست دادن جانشان انجام دادند.
امام جمعه اهل تشیع اضافه کرد: شیوع ویروس منحوس کرونا در جامعه، ارزش وجودی فرشتگان نجات را بیش از گذشته عیان کرده است و امروز تمام اقشار از مسئولان تا مردم قدردان ایثار و تلاش مدافعان سلامت می باشند.
وی تصریح کرد: این روزها کادر درمانی بیمارستان‌های ایرانشهر در خط مقدم جنگ با ویروس کرونا می باشند و رسالت و تعهد سنگینی در قبال سلامت جامعه به عهده دارند که در این راستا سلامتی خود را نیز در کف اخلاص گذاشتند.
ابطحی خاطر نشان کرد: با توجه به ویروس کرونا خدمات کادر درمانی بیمارستان‌ها بیش از گذشته نسبت به سختی کار آن‌ها قابل تقدیر است.
وی عنوان کرد: در این وضعیت بحران ویروس منحوس شهروندان عزیز می توانند با رعایت اصول بهداشتی و پروتکل های وزارت بهداشت به قطع زنجیره کرونا کمک شایانی داشته باشند و در این روزها از بار بسیار سنگین متحمل شده به کادر پزشکی و درمانی در راستا خدمت رسانی به بیماران بکاهند. انتهای پیام/
کد مطلب: 425080
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *