يکشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ ۰۹:۴۳
۰
شهردار ایرانشهر؛

پروژه پارک تعاونی وحدت ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است/ توجه به مناطق کم برخوردار در صدر خدمات رسانی شهرداری

نور احمد در خوش از اجرا پروژه پارک تعاونی وحدت خبر داد و گفت: توجه به مناطق کم برخوردار از اهداف مهم شهرداری ایرانشهر است‌.
پروژه پارک تعاونی وحدت ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است/ توجه به مناطق کم برخوردار در صدر خدمات رسانی شهرداری
نور احمد درخوش، شهردار ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: شروع عمليات اجرايي پارک شش و نیم هكتاري تعاوني وحدت در محله سجادشهر در راستای توجه به محلات کمتر برخوردار، در حال انجام می باشد.


وی افزود: اجرا پروژه پارک تعاونی وحدت تاکنون ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.


شهردار ایرانشهر در تکمیل مطلب فوق ادامه داد: باتوجه به شرایط بداقتصادی و وجود بیماری همه گیر کرونا تلاش شهرداری شهرستان این است که در ساخت پارک تعاونی وحدت وقفه ای ایجاد نشود و بتوان این پروژه را در هفته دولت به بهره برداری رساند.


وی اضافه کرد: ایجاد رضایت شهروندان در محلات کم برخوردار از امکانات شهری، از سیاست های شهرداری ایرانشهر است.



در خوش اضافه کرد: در روزهای پایانی سال ۹۸ شهروندان شاهد افتتاح پروژه هایی همچون تابلوهای شناسایی، آسفالت شهید درزاده، تلویزیون شهری، بهسازی جداول بلواربلوچ بودند.


وی عنوان کرد: همچنین شهروندان ایرانشهری در محله تعاونی وحدت و سجادشهر نیز شاهد اقداماتی شامل جدول گذاری معابر و بلوار وحدت جنب عیدگاه، احداث میدان جدید درتقاطع بلوارکشاورز بودند.


این مقام مسئول در پایان تصریح کرد: در این وضعیت شیوع بیماری کرونا، هیچ مسئله ای نمی تواند مانع تحقق وعده های شهرداری ایرانشهر به شهروندان آن شود.


انتهای پیام/
کد مطلب: 425078
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *